برگزاری مراسم گرامیداشت هنرمند فقیدرشته هنرهای تجسمی در اسلامشهر

اسلامشهر(پانا) - مجلس یادبود شهباز سلمانی هنرمند فقید رشته هنرهای تجسمی با حضور مدیران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، معاون فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر و جمعی از هنر دوستان در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر برگزارشد.

کد مطلب: ۹۱۵۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم گرامیداشت هنرمند فقیدرشته هنرهای تجسمی در اسلامشهر

در این مراسم احد جاودانی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در سخنانی اظهار داشت: باید پذیرفت چنین رخدادهای غم انگیز و تجربه کنیم غم از دست دادن انسانهای فرهیخته که ریشه در فرهنگ این سرزمین دارند.

او افزود : در ماه مبارک رمضان که هزاران مرتبه از ماههای دیگر برتر است، هنرمند اهل قلم و سرمایه خطه اسلامشهر را از دست دادیم که امید داریم دیگر شاهد این غمها نباشیم.

در ادامه مراسم حسن موریزی نژاد و روح الله دلخانی از اساتید و هنرمندان برجسته کشوری ضمن بیان زندگینامه مرحوم سلمانی به بیان خاطرات خود با او پرداختند و این هنرمند فقید رابه عنوان استاد و هنرمند برجسته معاصر که با خلق آثارش نگاهی نو به حوزه طراحی و نقاشی داشته، معرفی نمودند.

مرحوم سلمانی متولد سال ١٣٥٥ از اساتید و هنرمندان بر جسته هنرهای تجسمی، مدیر مسئول آموزشگاه آزاد هنری خط کش و مسئول انجمن هنرهای تجسمی شهرستان اسلامشهر در دوره‌های گذشته، در شامگاه روز یکشنبه پانزدهم اردیبهشت 98 دارفانی را غریبانه وداغ گفت.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار