یوسف بهارلو: دریافت هرگونه وجه اضافی بابت کتب درسی ممنوع است

تهران (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از جلسه هم اندیشی کتب درسی در سال تحصیلی 99-98 با مناطق تابع خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۵۲۰۵
لینک کوتاه کپی شد
یوسف بهارلو: دریافت هرگونه وجه اضافی بابت کتب درسی ممنوع است

یوسف بهارلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: در راستای توجه به توسعه توانمندی فردی و گروهی ، آموزش مستمر کارکنان و تشکیل جلسات هم‌اندیشی بسیار ضروری است.

او با اشاره به نشست هم‌اندیشی کتب درسی تاکید کرد: بررسی نقاط قوت، ضعف و چالش‌های پیش روی ثبت نام، دریافت و تحویل به موقع کتب درسی دانش‌آموزان و تسریع اهداف توسط مناطق 21 گانه شهرستان‌های استان تهران از جمله مواردی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

بهارلو با تأکید بر ثبت نام به موقع، اظهار کرد: مدارس نسبت به اطلاع‌رسانی مطلوب در خصوص تقویم زمان بندی ثبت نام، مبلغ و توزیع کتب به دانش‌آموزان و تمهیدات لازم جهت تسریع و تسهیل روند اجرایی آن را فراهم نمایند.

قائم مقام مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ادامه داد: در راستای خدمت‌رسانی بهتر، مدارس می‌بایست با ورود به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، نسبت به ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش‌آموزان اقدام نمایند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش با تاکید بر شفافیت و انضباط مالی، تصریح کرد: دانش‌آموز یا اولیای دانش‌آموز صرفا هزینه کتاب درسی برابر با قیمت ثبت شده در سامانه را می‌‌پردازند ؛ لذا، دریافت هرگونه وجه اضافی ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

لازم به ذکر است در سال تحصیلی جاری توزیع کتب درسی مقطع تحصیلی دوره دوم متوسطه هم از طریق سامانه انجام خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار