مدیرآموزش و پرورش شهرستان زرندیه در محفل انس با قران کریم:

آموزش و پرورش خاستگاه پرورش دینی و مذهبی انسان است

اراک (پانا)- مدیرآموزش و پرورش شهرستان زرندیه در محفل انس با قران کریم گفت: آموزش و پرورش خاستگاه پرورش دینی و مذهبی انسان است .

کد مطلب: ۹۱۵۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش خاستگاه پرورش دینی و مذهبی انسان است

محمد علی یوسفی، مدیرآموزش و پرورش شهرستان زرندیه در محفل انس با قرآن کریم در دارالقران امام علی (ع) شهر زاویه از توابع شهرستان زرندیه با اشاره به اهداف برگزاری محفل انس با قرآن و نقش نظام تعلیم و تربیت در راستای پرورش دینی و مذهبی دانش آموزان افزود: تنها راه سعادت بشری ، آشنایی با قرآن و ضرورت تدبر در آیات آسمانی و سرلوحه قراردادن رهنمودهای قرآن کریم در زندگی روزمره انسان هاست و بهترین راه انتقال این مفاهیم عظیم در سطوح مختلف آموزش و پرورش برای دانش آموزان عزیز است.

محمد علی یوسفی، با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ قرآنی در میان دانش آموزان اظهار کرد: آموزش و پرورش خاستگاه پرورش دینی و مذهبی است و در این مسیر که بی شک اهداف عالیه نظام تعلیم و تربیت در آن مستتر است با تمام توان تلاش می کنیم.

مدیرآموزش و پرورش شهرستان زرندیه با اشاره به ماه مبارک رمضان و تاکید بر اهتمام به تدبر، عمل به رهنمودهای قرآن کریم در زندگی اظهار داشت: برگزاری محافل قرآنی اثرگذاری عظیمی در عرصه های تربیتی و اجتماعی دارد و توفیق انس و الفت مضاعف با کلام وحی و بهره‌مندی از مبانی قرآنی را بیش از پیش برای دانش‌آموزان فراهم می کند.

محمدعلی یوسفی با اشاره به برنامه های مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زرندیه در راستای برگزاری محافل انس با قرآن کریم در سطح شهرستان زرندیه خاطرنشان کرد: باتوجه به برنامه ریزی های صورت گرفته محافل انس با قرآن کریم و تجلیل از چهره های برتر قرآنی در شهرهای زاویه ، بخش خرقان و شهر مامونیه با حضور کم نظیر دانش آموزان برگزار خواهد شد.

گفتنی است محفل انس با قرآن کریم با حضور 300 نفر از دانش آموزان در دارالقرآن امام علی (ع) شهر زاویه برگزار شده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار