نشست خبری مسئول سازمان دانش آموزی ناحیه یک یزد

یزد (پانا) - به مناسبت بیستمین سال تاسیس سازمان دانش آموزی نشست خبری اعظم فتاحی، مسئول سازمان دانش‌آموزی ناحیه یک یزد، با خبرگزاری پانا برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۵۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد
نشست خبری مسئول سازمان دانش آموزی ناحیه یک یزد

اعظم فتاحی در خصوص سازمان دانش آموزی بیان کرد: هدف از تشکیل سازمان دانش آموزی در راستای نهادینه کردن منویات مقام معظم رهبری در نوآوری و شکوفایی دانش آموزانی است که در آینده به عنوان انسان های شایسته و متعهد تقدیم جامعه شوند.
او ادامه داد: اهمیت نقش و جایگاه سازمان دانش آموزی آن هنگام جلوه گر می شود که بستری مناسب برای تربیت نسل متعهد، متدین و شاداب و پرتوان فراهم کند.
وی افزود: در حال حاضر بالغ بر ۷۵۰۰ دانش آموز و ۱۸۷ مربی پیشتاز در سازمان دانش آموزی ناحیه یک فعالیت دارند.
فتاحی ضمن اشاره به اینکه همدلی، همفکری و همکاری به عنوان شعار گروه پیشتازان سازمان دانش آموزی می باشد؛ کوشش در جهت انجام امور خیر، تلاش برای انجام کارهای شایسته و خدمت کردن به مردم را شعارهای اختصاصی در مقاطع سه گانه سازمان دانش آموزی عنوان کرد.
او اظهار داشت: شاکله اصلی سازمان دانش آموزی را پیشتازان تشکیل می دهند و مربیان پیشتاز، دانش آموزان را جهت حضور در عرصه های مختلف زندگی آماده می کنند.

وی خاطرنشان کرد: همه مسئولان و مربیان پیشتاز تلاش می کنیم تا شاهد نقش آفرینی دانش آموزان در تقویت فعایت های اثر گذار تربیتی در عرصه های آموزش مهارت اجتماعی، مجلس دانش آموزی و خبرگزاری پانا باشیم و گام های موثر و ارزشمندی در اعتلای نظام تعلیم و تربیت برداریم.

این مقام مسئول ضمن تاکید بر نقش تاثیرگزار سازمان دانش آموزی در رشد و تقویت دانش آموزان در برنامه های اجتماعی و گروهی گفت: یکی از برنامه های ابتکاری سازمان دانش آموزی برگزاری مسابقات بازی های فکری، سرگرمی و آموزشی است که بالغ بر ۱۵۰۰ دانش آموز در مسابقات شرکت کرده و حائز رتبه های برتر در سطح استان شدند.

در پایان اعظم فتاحی مراتب قدردانی و سپاس سازمان دانش آموزی ناحیه یک را از حسن همکاری, خدمات خالصانه و زحمات بی شائبه مسئولین آموزش و پرورش ناحیه به ویژه محمد معینی، معاون پرورشی آموزش و پرورش ناحیه یک، مربیان و دانش آموزان پیشتاز اعلام نموده و از خداوند متعال برای این عزیزان سلامتی، بهروزی و توفیق استمرار خدمتگزاری را مسئلت نمود.
اندیشه و تلاش خدمتگزاران صدیق هیچ گاه از یاد نخواهد رفت.
سپاس مربی سپاس سپاس سپاس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار