دستگیری 7 نفر اراذل و اوباش شرور در قم

قم (پانا) - فرمانده انتظامی شهرستان قم از دستگیری 7 نفر اراذل و اوباش شرور که باعث ایجاد رعب و وحشت مردم شده بودند، خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۵۰۹۹
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری 7 نفر اراذل و اوباش شرور در قم

سرهنگ " مراد حسین جعفریان " اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع یک فقره درگیری شدید در سطح حوزه استحفاظی کلانتری 21 فرماندهی انتظامی شهرستان قم، بلافاصله ماموران به محل مورد نظر اعزام شدند.
وی افزود: در بررسی بعمل آمده مشخص شد 2 نفر راکب موتور سوار با در دست داشتن یک قداره با 3 نفر دیگر در حال درگیری شدید ، عربده کشی و تخریب شیشه های مغازه یکی از کسبه محل بودند که قبل ازحضور ماموران اقدام به فرار کردند.
سرهنگ جعفریان ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع و ایجاد ناامنی و رعب و وحشت اراذل اوباش برای ساکنان و کسبه محل، ماموران تحقیقات خود را در این خصوص آغاز کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان قم اضافه کرد: ماموران موفق شدند 7 نفر اراذل و اوباش در این ارتباط را شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی همگی آنان را در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی دستگیر کردند.
وی بیان داشت: در بازرسی بدنی از متهمان یک عدد اسپری دفاع شخصی، یک قبضه چاقو و مقدار تقریبی 9 گرم مواد مخدر از نوع " گل " کشف شد.
سرهنگ جعفریان تصریح کرد: متهمان به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار