محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته مازندران؛

هراز و کندوان از عصر جمعه یک طرفه می‌شود

ساری (پانا) - پلیس راه مازندران اعلام کرد که تردد در محورهای کندوان و هراز از عصر جمعه تا 12 شب جمعه 27 اردیبهشت یک طرفه می‌شود.

کد مطلب: ۹۱۵۰۸۷
لینک کوتاه کپی شد
هراز و کندوان  از عصر جمعه یک طرفه می‌شود

بر اساس اعلام پلیس راهور مازندران:

محدودیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی استان مازندران به پایتخت از ساعت 12 ظهر فردا 25 اردیبهشت آغاز می‌شود و تا 6 صبح شنبه 28 اردیبهشت ادامه دارد.

محور کندوان

رفت و آمد تمامی وسایل نقلیه موتوری از ساعت 15 تا 24 روز جمعه از کرج به سمت چالوس ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت17 تا 24 روز جمعه از چالوس به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

همچنین ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در محور کندوان از جمله تریلر، کامیون و کامیونت به غیر از حاملین سوخت و مواد فاسد شدنی، ادامه دارد.

محور هراز

رفت و آمد انواع تریلر در محور هراز همچنان ممنوع است.

تردد تمامی کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه تا جمعه 27 اردیبهشت ممنوع است.

تردد تمامی خودروها از ساعت 17 روز جمعه 27 اردیبهشت از رودهن به سمت امل مسدود و از ساعت 19 تا 24 بامداد از آب اسک به سمت تهران یکطرفه خواهد بود.

محور فیروزکوه

رفت و آمد تمامی تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 ظهر روز جمعه تا ساعت 22 همان روز از تهران به سمت قائمشهر و برعکس ممنوع است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار