برگزاری اولین جلسه ستاد غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزی ناحیه یک ری

شهرری(پانا) - اولین جلسه ستاد غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزی با حضور شورای معاونین و کارشناسان اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری در محل دفتر ریاست اداره برگزارشد.

کد مطلب: ۹۱۵۰۷۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین جلسه ستاد غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزی ناحیه یک ری

در این جلسه بهروز نصیری رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری با اشاره به اهمیت غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در تابستان گفت: برنامه‌ریزی صحیح و هدفمند در ایام فراغت از تحصیل دانش‌آموزان از مهم ترین ارکان فلسفه وجودی نظام تعلیم و تربیت است.

او تعطیلات فصل تابستان را فرصت مناسبی برای تجدید قوای کودکان و نوجوانان و فراگیری مهارت‌های زندگی و آموزش‌های غیررسمی دانست و افزود: غنی سازی اوقات فراغت مهم‌ترین راهکار برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی و اساسی‌ترین کارتربیتی است.

در ادامه جلسه، قاسمی‌پور معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ری اظهار داشت : ایام تابستان بهترین فرصت برای آموزش دانش‌آموزان درحوزه‌های مهارتی، فرهنگی واجتماعی است و در این راستا بر اساس دستور‌العمل اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران، تعدادی از مدارس برای تشکیل پایگاه تابستانی داوطلب شده و تعدادی نیز بر اساس امکانات موجود از طرف آموزش و پرورش انتخاب می‌شوند تا در تابستان برای دانش‌آموزان برنامه‌های متنوعی داشته باشند.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار