شهردار خراسان جنوبی گفت:آغاز عملیات آسفالت گسترده معابر در شهر بیرجند

بیرجند(پانا)-عملیات آسفالت معابر شهر بیرجند در سطح گسترده آغاز شد.

کد مطلب: ۹۱۵۰۷۵
لینک کوتاه کپی شد
شهردار خراسان جنوبی گفت:آغاز عملیات آسفالت گسترده معابر در شهر بیرجند

محمد علی جاوید ، شهردار بیرجند گفت: آسفالت ۷۸ هزار و ۵۰۰ متر مربع از معابرآغاز عملیات آسفالت گسترده معابر شهر بیرجند سطح شهر با هزینه‌ای بیش از ۳ میلیارد و ۱۰۰ تومان در دستور کار قرار دارد.

اوافزود: براین اساس ۱۲ هزار متر مربع از معابر مهرشهر و ۸ هزار متر مربع معبر کارگران ۲۲ با ۸۰۰ میلیون تومان آسفالت می‌شود.

جاوید با بیان اینکه آسفالت معابر سطح شهر بیرجند براساس اولویت و حجم ترافیک اجرا خواهد شد، گفت: روکش آسفالت معابر خیابان شهید خزاعی بین انقلاب و مطهری به مساحت ۳۵۰۰ متر مربع، ضلع غرب خیابان مطهری به متراژ ۸ هزار متر مربع و ۹۵۰۰ متر مربع از خیابان شهید ذقنی و کلاهدوز (انقلاب) با هزینه ۸۴۰ میلیون تومان اجرا می‌شود.

شهردار بیرجند از آسفالت خیابان سجاد ۶ به متراژ ۳ هزار متر مربع و هزینه ۱۲۰ میلیون تومان خبر داد و افزود: آسفالت بلوار امام رضا (ع) از بلوار صیاد شیرازی تا بلوار ناصری به متراژ ۱۸ هزار متر مربع و بلوار آوینی از میدان تا مجتمع مسکونی قرارگاه سلمان به متراژ ۹ هزار متر مربع و مجموعا با هزینه یک میلیارد و ۸۰ میلیون تومان در دستور کار قرار گرفته است

به گفته شهردار بیرجند مسیر خیابان نواب تا سجاد ۶ نیز به مساحت ۷۵۰۰ متر مربع و با هزینه ۳۰۰ میلیون تومان انجام خواهد شد.
جاوید گفت: تمامی معابر محدوده شهر بیرجند و پیرامون آن که زیر سازی و شبکه‌های آب، برق و گاز در آن اجرا شده در صورت پرداخت هزینه آماده سازی توسط اهالی، آسفالت می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار