کریمی: سند تحول بنیادین به مثابه قانون اساسی برای آموزش و پرورش است

تهران (پانا) - عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران که در جمع مربیان و معاونان پرورشی در جلسه توجیهی آموزشی که در منطقه 6 در دبستان مصلی نژاد برگزار شده بود اعلام کرد: سند تحول بنیادین به مثابه قانون اساسی برای آموزش و پرورش می باشد.

کد مطلب: ۹۱۵۰۳۶
لینک کوتاه کپی شد
کریمی: سند تحول بنیادین به مثابه قانون اساسی برای آموزش و پرورش است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، کریمی گفت: در این آموزشها ما چند هدف عمده را دنبال می کنیم: در گام اول به دنبال این هستیم که منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهیم و کارها عمق بیشتری داشته باشد. ثانیاً اینکه تلاش کنیم فرزندانی خوب و صالح تحویل جامعه دهیم آنچه که در سند بدان اشاره شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران تصریح کرد: سه بحث عمده در این آموزشها مدنظر است: 1) ساحت های شش گانه تربیت که عزیزان باید توجه کنند فعالیت های خود را بر این 6 ساحت منطبق کنند و هر آنچه که سند تأکید دارد در برنامه خود قرار دهند. 2) مدرسه در سند و مدرسه صالح باید تلاش کنیم ویژگیهای مدرسه در سند تحول را برای همدیگر تبیین و تشریح کرده و به یک گفتمان غالب و مشترک برسیم و فرزندانی صالح مطابق با مدرسه صالح تحویل جامعه دهیم. 3)چرخش های تحول آفرین در این چرخش ها تلاش داریم وضعیت موجود و مطلوب را بررسی کنیم و به این هدف مهم نائل یابیم.

کریمی ضمن قبولی طاعات به همکاران از خدمات شایسته این عزیزان تقدیر کرد و اشاره کرد: آموزش سند تحول بنیادین در 19 منطقه شهر تهران براساس برنامه زمان بندی در حال انجام است و امیدواریم شاهد شکوفایی این مسئله در مدارس شهر تهران باشیم.

معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران خاطر نشان کرد: همه باید دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم این کار را به منصه ظهور برسانیم و با عنایت به نیروهای خدوم حوزه پرورشی وظیفه و رسالت شما بزرگواران سنگین تر است. وی از همه خواست سند تحول را جدی گرفته و به یک باور قلبی و مشترک برسیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار