مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش:

آموزش و پرورش مغز و موتور محرک جامعه است

تهران (پانا) - مدیرکل امور تربیتی و مشاوره آموزش و پرورش را مغز و موتور محرک جامعه دانست و تاکید کرد باید از فرصت‌ها و امکانات کشور برای تعالی آموزش و پرورش استفاده کرد.

کد مطلب: ۹۱۵۰۰۸
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش مغز و موتور محرک جامعه است

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، جلسه شورای عمومی اداره کل امور تربیتی و مشاوره صبح روز دوشنبه 23 اردیبهشت به ریاست مسعود شکوهی، مدیر کل امور تربیتی و مشاوره در سالن جلسات معاونت پرورشی و فرهنگی برگزار شد.

در این جلسه ابتدا پیشنهادات و انتقادات در مورد راهکار‌های کیفیت بخشی به فعالیت‌های اداره کل امور تربیتی و مشاوره مطرح شد.

در ادامه جلسه شکوهی با اشاره به اینکه آموزش وپرورش مغز و موتور محرک جامعه است بر ضرورت استفاده از فرصت‌ها و امکانات کشور برای تعالی آموزش و پرورش تاکید کرد.

مدیر کل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش‌وپرورش گفت: «شعار وزارت آموزش و پرورش مدرسه محوری است و برنامه‌های سه حوزه مشاوره، پیشگیری و امور تربیتی باید بر اساس اسناد تحولی و رفع دغدغه‌های سطح و کف مدرسه نوشته شود.»

او همچنین با بیان اینکه پبش نویش آیین نامه اجرایی مدارس بر اساس سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش در حال تهیه است از همه قسمت‌ها خواست تا از ظرفیت‌های آن برای پیشبرد برنامه های امور تربیتی، پیشگیری و مشاوره استفاده کنند.

شکوهی در پایان گفت: «امروز کشور در شرایط خاص و حساسی از نظر سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی قرار دارد و باید سعی کنیم فعالیت‌ها و عملکردمان در این زمان امید آفرین و اثر بخش باشد وان شاءالله از این شرایط سخت، پیچیده و حساس نیز با سربلندی عبور خواهیم کرد و قطعا مسیر پیشرفت، سعادت و سرافرازی را برای آینده این کشور به ارمغان خواهیم آورد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار