آغاز عملیات اجرایی اتصال خط آهن جمهوری آذربابجان به پارس‌آباد

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل از آغاز عملیات اجرایی اتصال خط آهن جمهوری آذربابجان به پارس‌آباد در شمال استان اردبیل توسط طرف آذری خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۵۰۰۵
لینک کوتاه کپی شد
آغاز عملیات اجرایی اتصال خط آهن جمهوری آذربابجان به پارس‌آباد

اکبر بهنامجو در جلسه ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: عملیات اجرایی اتصال خط آهن جمهوری آذربابجان به پارس‌آباد در شمال این استان توسط طرف آذری آغاز شده که امیدواریم بتوانیم با ادامه روند عملیاتی به اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

او با اشاره به این که تقویت زیرساخت‌های بخش صنعتی در استان اردبیل یک اولویت مهم و اساسی است بیان کرد: برنامه‌ریزی برای اشتغال زایی و تامین زیرساخت‌های لازم و زمین برای ایجاد بستر‌های تقویتی در این زمینه حائز اهمیت است و می‌تواند ما را در توسعه روند سرمایه‌گذاری و اجرای موفق طرح‌های مختلف در استان رهنمون شود.

استاندار اردبیل تصریح کرد: بازدید منظم از پروژه‌های عمرانی و طرح‌های اقتصادی شهرستان‌ها وظیفه و رسالت اساسی فرمانداران است تا هر چه سریع‌تر نسبت به تعیین تکلیف این طرح‌ها تصمیم‌گیری شود تا بتوانیم شاهد تحول بنگاه اقتصادی در استان باشیم و به اهداف خود در توسعه استان دست یابیم.

بهنامجو بیان کرد: ارتقای شاخص‌های مختلف از جمله بخش فرهنگی٬ اجتماعی و نیز بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی جزو اولویت‌های اساسی است و در این زمینه تمامی نهاد‌ها باید به رسالت و وظایف خود عمل کرده و نسبت به عهده‌داری مسئولیت خود اقدام کنند که این موضوع برای ما اولویت اساسی است.

او با اشاره به اهمیت رعایت امر بی‌طرفی در برگزاری انتخابات نیز تصریح کرد: به هیچ وجه استفاده از اموال بیت‌المال به نفع یا ضد نامزد‌های انتخاباتی قابل قبول نبوده و با متخلفان برخورد خواهیم کرده و از مسئولیت خود عزل خواهد شد که به همین منظور انتظار داریم اهمیت به موارد مورد توجه واقع شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار