فرار متهم از دست قانون ،به قیمت جانش تمام شد

مراغه (پانا) - فرد متهمی که برای فرار از دست قانون خود را به داخل رودخانه پرت کرده بود علی رغم تلاش های صورت گرفته برای نجات وی ،متاسفانه جان خود را از دست داد.

کد مطلب: ۹۱۴۹۹۱
لینک کوتاه کپی شد
فرار متهم از دست قانون ،به قیمت جانش تمام شد

فرمانده انتظامی مراغه در گفتگو با خبرنگار پانا گفت: راننده یک دستگاه خودرو سرقتی و دارای پلاک مخدوش در خیابان ساحلی صوفی چای مراغه به محض مشاهده ماموران راهور ،خودرو را در خیابان رها و از مسیر داخل رودخانه اقدام به فرار می کند که متاسفانه به علت سرعت و حجم بالای آب ،غرق می شود.

سرهنگ رصا اصلانی فر افزود : مامور پلیس راهور با مشاهده این صحنه برای نجات راننده خود را داخل آب پرت می کند اما به دلیل حجم و سرعت بالای آب و علی رغم تلاش های یگان امداد ی ،احیای جان وی موثر واقع نشد.

این مقام انتظامی با اشاره به برخی اخبار کذب منتشر شده در این رابطه ،ضمن تکذیب شایعات انتشار یافته پیرامون موضوع ،تصریح کرد: در استعلام های صورت گرفته مشاهده شد خودروی مورد استفاده متوفی در تاریخ 5اردیبهشت امسال در یکی از محلات این شهرستان مورد سرقت قرار گرفته و متهم به علت سرقتی بودن خودرو و نیز داشتن مواد مخدر از نوع شیشه اقدام به فرار کرده است.

وی در پایان ادامه داد: شهروندان به اخبار و شایعات بی پایه و اساس توجه نکرده و اخبار را از مراجع موثق و قانونی دنبال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار