محمد صیدلو : زمانیکه حال آموزش و پرورش خوب باشد به دنبال آن حال جامعه خوب است

تهران(پانا) - باحضور وزیر آموزش و پرورش ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، فرماندار ویژه شهرستان ری ، معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش ، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران و مسئولین کشوری و استانی همایش احیای مدارس ماندگار در مدرسه شهید مدرس آموزش و پرورش ناحیه دو ری برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۴۹۸۰
لینک کوتاه کپی شد
محمد صیدلو : زمانیکه حال آموزش و پرورش خوب باشد به دنبال آن حال جامعه خوب است

محمد صیدلو مدیر کل اداره آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در سخنانی با اشاره به مدرسه ماندگار شهید مدرس در ناحیه دو شهرری گفت: این مدرسه علاوه بر اینکه دارای شش ویژگی سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش می باشد موجب ارتباط عاطفی شهر و مردم این منطقه نیز گردیده است .

او با تاکید بر پرورش نوابغ، بزرگان و انسانهای فرهیخته در این مدرسه اظهار داشت : با توجه به ظرفیت بالای بیش از سی کلاس درس در این مدرسه می توان با احیای مجدد آن بسیاری از مشکلات در زمینه کمبود کلاس درس را مرتفع نمود .

صیدلو با اشاره به اینکه امیدوارم همگی ما بتوانیم در جهت رفع محرومیت‌ها در این استان گام برداریم، تصریح کرد : اگر می خواهیم آموزش و پرورش این استان به اهداف عالی تعلیم و تربیت نزدیک شود باید حال آموزش و پرورش مان خوب باشد و زمانیکه حال آموزش و پرورش خوب باشد به دنبال آن حال جامعه خوب است .

این مقام مسئول تربیت شهروند مطلوب را از وظایف اصلی آموزش و پرورش دانست و خاطر نشان کرد: در صورتی به مراحل تعالی و رشد نظام آموزشی در کشور دسترسی پیدا خواهیم کرد که مدرسه محوراصلی فعالیت های تربیتی و آموزشی قرارگیرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار