ساجدی فر در جمع دانش آموزان پیشتاز شاهد پویندگان؛

سازمان دانش آموزی یک فرصت طلایی برای مدارس در جهت پرورش حس مسئولیت پذیری دانش آموزان است

تبریز( پانا) - به مناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی جمعی از دانش آموزان پیشتاز شاهد پویندگان با ساجدی فر معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میانه دیدار کردند.

کد مطلب: ۹۱۴۸۸۴
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش آموزی یک فرصت طلایی برای مدارس در جهت پرورش حس مسئولیت پذیری دانش آموزان است

ساجدی فر ضمن تبریک سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی گفت سازمان دانش آموزی یک فرصت طلایی برای مدارس در جهت پرورش حس مسئولیت پذیری دانش آموزان است.

وی با اشاره به فعالیتهای انجام گرفته در منطقه توسط تشکل های دانش آموزی افزود برگزاری مراسم های مختلف در مدارس توسط دانش آموزان باعث تقویت حس مسئولیت پذیری فردی و جمعی آنها می شود ساجدی فر اهداف تشکل های پیشتازان و فرزانگان را افزایش مشارکت دانش آموزان در فعالیت های مدارس ، تقویت حس مشارکت جویی و مسئولیت پذیری، تقویت اعتماد به نفس دانست وگفت امسال بازارچه های کار و فناوری با هدف شناخت استعداد ها توسط خود دانش آموزان تشکل ها ایجاد شد تا روحیه کارآفرینی و آشنایی با تعاملات اجتماعی در آنها تقویت شود.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت منطقه وظیفه مسئولین و مدیران مدارس را در مقابل تشکل های دانش آموزی توجه بیشتر به نگاه ها و خواسته های دانش آموزان عنوان کرد و افزود تشکل های دانش آموزی باید منبع آموزش هویت ایرانی اسلامی، احترام به خود و دیگران به دانش آموزان باشد .

ساجدی فر بر آموزش سواد رسانه ای برای کاهش آسیب های اجتماعی در مدارس تاکید کرد و گفت باید از فضای مجازی با سواد رسانه ای و براساس نیاز خود استفاده کنیم وی همچنین رمز موفقیت دانش آموزان در عصر ارتباطات را تمرکز بر توانایی های ذاتی ، گنجینه سرشار معلمان و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری مدارس دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار