جام رمضان در سه رشته ورزشی میان 48 تیم برگزار می شود

اصفهان (پانا) - مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری اصفهان گفت: 500 نفر از کارکنان شهرداری اصفهان در قالب 48 تیم در سه رشته ورزشی در مسابقات «جام رمضان» شرکت کردند.

کد مطلب: ۹۱۴۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد
جام رمضان در سه رشته ورزشی میان 48 تیم برگزار می شود

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، سید محمود حسینی با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی ویژه کارکنان شهرداری اصفهان در قالب «جام رمضان»، اظهار کرد: این مسابقات در سه رشته ورزشی والیبال ساحلی، والیبال چهار نفره و فوتبال چمن مصنوعی در حال برگزاری است.
وی با بیان اینکه این مسابقات هر شب ساعت 21 بعد از اذان مغرب و افطار در مجموعه ورزشی روباز تمدن واقع در پل تمدن اصفهان برگزار می شود، تصریح کرد: شرکت کنندگان در مسابقات جام رمضان از میان کارکنان شهرداری، شرکت ها، معاونت ها، مناطق و سازمان های شهرداری هستند.
مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری اصفهان افزود: 48 تیم ورزشی در این مسابقات شرکت کرده اند که شامل 500 نفر از کارکنان شهرداری است.
وی بیان کرد: برای برگزاری این مسابقات چهار زمین ویژه والیبال ساحلی، والیبال چهار نفره، زمین چمن مصنوعی و زمین بازی فرزندان کارکنان شهرداری آماده سازی شده است تا در کنار کارکنان، فرزندان آنها نیز در قالب طرحی که امسال خانه خلاقیت و بازی های فکری شهرداری اجرایی کرده است، مشغول بازی شوند.
حسینی افزود: طبق برنامه ریزی هایی که امسال صورت گرفت، بر اساس طرح «بعد از افطار با خانواده، با ورزش» کارکنان می توانند همراه با خانواده در مجموعه ورزشی تمدن حضور یابند تا در زمان هایی که کارکنان شهرداری به دلیل حضور در مسابقات جام رمضان در خانه حضور ندارند، همسر و فرزندان در کنار آن ها باشند.
وی تصریح کرد: این مسابقات تا دوم خرداد ماه برگزار می شود و از سوم تا هشتم خرداد به دلیل تقارن با لیالی قدر و شهادت حضرت علی (ع) تعطیل است. با از سرگیری برگزاری مسابقات، رده بندی فینال رشته های والیبال ساحلی، والیبال چهار نفره و فوتبال هم 11 خردادماه برگزار می شود.
مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری اصفهان همچنین از برگزاری مسابقات وی‍ژه بانوان بعد از ماه مبارک رمضان در رشته های والیبال ساحلی و والیبال چهار نفره خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار