معاون سوادآموزی آموزش و پرورش هرمزگان:

فعالیت های سوادآموزی در شهرستان بشاگرد شایسته قدردانی است

هرمزگان(پانا)-معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: فعالیت های سوادآموزی شهرستان بشاگرد در سال گذشته ارزشمند و شایسته قدردانی است.

کد مطلب: ۹۱۴۶۴۳
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت های سوادآموزی در شهرستان بشاگرد شایسته قدردانی است

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان، مرتضی آخش جان معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان در مراسم تجلیل از معلمان نمونه ی شهرستان بشاگرد یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری را گرامی داشت و گفت: تلاش هایی که در این شهرستان برای آموزش و تربیت دانش آموزان با تمام سختی ها انجام می شود قابل تقدیر است.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان با تبریک هفته ی گرامی داشت مقام شامخ معلم افزود: موفقیت هایی که دانش آموزان بشاگردی در سال گذشته کسب کرده اند نشان دهنده ی همت و تلاش معلمان زحمتکش این شهرستان است که فعالیت های سوادآموزی نیز بخشی از این موفقیت ها محسوب می شود.

وی تصریح کرد: فعالیت هایی که در سال گذشته در این شهرستان انجام شده است مطلوب ارزیابی شد و امیدوارم در سال جدید هم این فعالیت ها ادامه داشته باشد تا بتوانیم صد درصد از حجم ابلاغی در این شهرستان را تحت پوشش قرار دهیم.

آخش جان با بیان اینکه اگر در زمینه ی معلمان بومی در این شهرستان سرمایه گزاری شود، قطعا در سال های آینده با معلمانی پویاتر مواجه خواهیم بود، افزود: گستردگی و پراکندگی روستاها در این شهرستان یکی از عواملی است که کار معلمان در این شهرستان را مشکل کرده است.

وی با تقدیر از خیرین علمی که در سراسر استان حمایت های خود را از آموزش و پرورش دریغ نکرده اند، بیان داشت : دانش آموزان هرمزگانی در مسابقات ملی توانمند نانو موفق به کسب مقام اول و چهارم کشوری شده اند.

در پایان این مراسم از معلمان نمونه ی شهرستان بشاگرد تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار