«یوسف پیامبر» در شبکه الکوثر

تهران (پانا) - سه مجموعه تلویزیونی «یوسف پیامبر» ، «الغالبون 2» و «خداحافظ بچه» در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه الکوثر بر روی آنتن است.

کد مطلب: ۹۱۴۶۳۱
لینک کوتاه کپی شد
«یوسف پیامبر» در شبکه الکوثر

به گزارش روابط عمومی صداوسیمای برون مرزی، سریال «یوسف پیامبر» در 30 قسمت 75 دقیقه ای به کارگردانی زنده یاد فرج الله سلحشور، داستان برگزیده شدن پیامبر بعدی در خاندان یعقوب (فرزندش یوسف) است و... این مجموعه تلویزیونی در نظرسنجی که چندی قبل درمیان مخاطبان و بینندگان شبکه الکوثر صورت گرفت به عنوان بهترین سریال شناخته شد و به دلیل درخواست های مکرر برای پخش مجددا در کنداکتور قرارگرفت و از ساعت 21:30 به وقت تهران از این شبکه پخش می‌شود.

بازیگران این سریال عبارتند از مصطفی زمانی، محمود پاک نیت، کتایون ریاحی، جعفر دهقان، جهانبخش سلطانی، پروانه معصومی و...

مجموعه تلویزیونی «الغالبون 2» عنوان دومین سریال قابل توجه این شب های شبکه الکوثر است که روایت مبارزات مردم جنوب لبنان و منطقه صیدا برای خروج نظامیان اشغالگر اسرائیلی از کشورشان درخلال سال های 1985 تا 1992میلادی است. ساعت 3:30 به وقت تهران با تایم 65 دقیقه هر شب مخاطبان شبکه الکوثر بیننده این مجموعه هستند ، که مجموعه ای از بازیگران عرب و لبنانی در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

سومین مجموعه تلویزیونی الکوثر «خداحافظ بچه» به کارگردانی منوچهر هادی و محصول شبکه 3 سیما است . داستان زوج جوانی که در حسرت داشتن فرزند به سر می برند و این عامل باعث می شود از طریق دزدیدن بچه ای به آرزوی خود برسند که این شروع اتفاقات مختلفی برای آنان است.

بازیگران این مجموعه تلویزیونی عبارتند از: شهرام حقیقت دوست ، مهراوه شریفی نیا ، بهاره رهنما ، آتیلا پسیانی ، بهنوش بختیاری ، مهدی صبایی ، حدیث امینی.

هرروز ساعت 16:35 به وقت تهران در مدت زمان 65 دقیقه «خداحافظ بچه» بر روی آنتن شبکه الکوثر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار