در گفت‌وگو با پانا

افشین داوری: فدراسیون والیبال 11 میلیارد طلب دارد؛ تلاش برای احقاق حق حرکت انتخاباتی نیست

وزیر ارتباطات برای دریافت حق والیبال ورود کرد/ برخی کشورها درخواست بازی دوستانه با ایران را رد کردند

تهران (پانا) – سرپرست فدراسیون والیبال از تلاش ویژه خود برای دریافت طلب 11 میلیاردی این فدراسیون از شرکت‌های زیر مجموعه یکی از اپراتورها خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۴۶۱۳
لینک کوتاه کپی شد
افشین داوری: فدراسیون والیبال 11 میلیارد طلب دارد؛ تلاش برای احقاق حق حرکت انتخاباتی نیست

افشین داوری در گفت‌وگو با خبرنگار پانا درباره آخرین وضعیت تیم ملی والیبال برای حضور در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال گفت: خدا را شکر ملی پوشان شرایط خیلی خوبی دارند، فرصت کمی تا رقابت‌های لیگ ملت‌ها باقی مانده و در این مدت ملی پوشان زیر نظر کولاکوویچ تمرینات خودشان را پیگیری می‌کنند.

وی در مورد خط خوردن دو بازیکن تیم ملی والیبال ایران از سوی کولاکوویچ گفت: اختیار تیم بر عهده کولاکوویچ است و حتما او خودش بهتر از همه شرایط بدنی و توان جسمانی ملی پوشان را می‌داند، من در مورد مسائل فنی دخالتی نمی‌کنم. تا به حال به تمام خواسته‌های کادر فنی رسیدگی کرده‌ایم و به دنبال این هستیم که تمرینات در این مدت در آرامش برگزار شود.

سرپرست فدراسیون والیبال در مورد شرایط میزبانی ایران در هفته سوم و چهارم در ارومیه و اردبیل عنوان کرد: خوشبختانه ما از مدت‌ها قبل به وضعیت هر دو سالن این شهرها رسیدگی کردیم. کارهایی باید صورت می‌گرفت، هر چند وقت یک بار هم با ستاد برگزاری بازی‌ها جلسه داشتیم و گزارش کار نهایی وضعیت سالن هر دو شهر را از آنها می‌گرفتیم، طبق صحبت‌هایی هم که با ما مسئولان بازسازی سالن این دو شهر داشتیم قرار بر این شد که سالن ارومیه را 29 اردیبهشت و سالن اردبیل را 25 اردیبهشت به ما تحویل بدهند. زیرساخت‌ها انجام شده و بعد از آن افراد متخصص وارد کار می‌شوند.در مورد سالن ارومیه کمی نگران هستیم تا مشکلی به وجود نیاید اما با جدیت تمام دنبال کارها هستیم و امیدواریم شرایط به خوبی پیش برود.

وی در مورد نبود بازی تدارکاتی برای تیم ملی والیبال و تأثیر آن بر عملکرد ملی پوشان اظهار کرد: مسائل این چنینی مربوط به کادر فنی است و آنها باید پاسخگو باشند، سرمربی تیم می‌خواست براساس ارتباط‌هایی که دارد با یک سری کشورها بازی تدارکاتی داشته باشد اما به گفته خودش آنها به ایران جواب ندادند، او باید خواسته خودش را عنوان می‌کرد و ما هم کار پشتیبانی و تأمین منابع را انجام می‌دادیم.اینطور نبوده که آنها درخواست بازی تدارکاتی داشته باشند و ما کارها را انجام نداده باشیم. سرپرست تیم ملی والیبال یکی از چهره‌های شناخته شده در والیبال جهان است و به طور حتم توانایی برگزاری بازی تدارکاتی با کشورهای دیگر را داشته است.

داوری در مورد طلب فدراسیون از شرکت‌های زیر مجموعه یکی از اپراتورها گفت: طلب فدراسیون مبلغی در حدود 11 میلیارد است که همراه اول اعلام می‌کند این طلب را به شرکت‌های زیر مجموعه‌اش واریز کرده اما آنها این پول را به ما نمی‌دهند، در شرایط فعلی که ما باید برای تیم‌های خود برنامه‌ریزی کنیم به این پول نیاز داریم و حق والیبال ایران است به همین خاطر به شدت پیگیر آن هستیم. جلسات متعددی برگزار شده و حتی از طریق وزیر ارتباطات هم به این موضوع ورود کردیم و در تلاش هستیم تا حق والیبال را بگیریم.

وی در واکنش به احتمال انتخاباتی بودن تلاشش برای دریافت طلب 11 میلیاردی گفت: ما به دنبال حق و حقوق والیبال هستیم و در تلاشیم آن را احیا کنیم. همانطور که گفتیم با توجه به وضعیت اقتصادی موجود این حق والیبال است و باید گرفته شود و این موضوع هم وعده انتخاباتی نیست، ممکن است بتوانیم این پول را بگیریم و شاید هم نتوانیم. شاید روسای قبلی هم تلاش کردند و موفق نشدند.

داوری درباره احتمال کاندیداتوری‌اش در این انتخابات گفت: من هم اگر جامعه والیبال از حضورم در انتخابات استقبال کنند شاید به این موضوع ورود کنم اما در شرایط فعلی تمام تلاشم برقراری آرامش و پیش بردن امور جاری فدراسیون است.

سرپرست فدراسیون والیبال در پایان درباره زمان برگزاری انتخابات گفت: ما چند هیات داریم که باید انتخابات آن را برگزار کنیم و تا چند هفته دیگر لیگ ملت‌های والیبال هم پیش روی تیم ملی ماست. با توجه به این شرایط طبیعی است که زمان ثبت نام از نامزدهای انتخابات فعلاً تا بعد از ماه مبارک رمضان انجام نمی‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار