پرسپولیس تاریخ‌ساز لیگ برتر ایران شد

تهران (پانا) - پرسپولیس در فاصله یک هفته مانده به پایان لیگ برتر، با یک شکست رکورددار لیگ برتر شد.

کد مطلب: ۹۱۴۵۶۴
لینک کوتاه کپی شد
پرسپولیس تاریخ‌ساز لیگ برتر ایران شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هرچند که تساوی پرسپولیس برابر ماشین‌سازی برای جشن قهرمانی سرخپوشان کافی نبود ولی این تیم توانست رکورد دیگری به نام خود در تاریخ لیگ برتر ثبت کند. تا پیش از این کمترین تعداد شکستی که یک تیم در یک فصل متحمل شده بود ۳باخت بود. استقلال در لیگ‌های سوم و پنجم، پاس در لیگ‌های اول و سوم، پرسپولیس در لیگ سیزدهم و استقلال خوزستان در لیگ پانزدهم تیم‌هایی هستند که یک فصل از لیگ را با ۳ شکست به پایان رساندند.

گل دقایق پایانی علی علیپور، باعث شد تا روند شکست‌ناپذیری پرسپولیس در فاصله یک هفته به پایان رقابتها حفظ شود. این تیم که تاکنون تنها یک باخت در این فصل مقابل فولاد خوزستان داشته و حتی در صورت از دست دادن ۳ امتیاز در هفته آخر باز هم از تمام تیم‌های ادوار گذشته لیگ برتر شکست کمتری متحمل شده است.

اما ممکن است پرسپولیس در پایان فصل برای این رکورد خود شریکی داشته باشد. سپاهان تا پایان هفته بیست و نهم تنها در ۲بازی برابر تراکتورسازی و استقلال مغلوب شده است و در صورت حفظ روند شکست‌ناپذیری خود در هفته آخر در شرایطی که پرسپولیس در دیدار با پارس جنوبی جم از زمین بازنده خارج شود سپاهان در کنار پرسپولیس شکست ناپذیرترین تیم‌های تاریخ لیگ برتر خواهند شد. البته این اتفاق برای سپاهان تنها به منزله رکوردشکنی نخواهد بود. در صورت شکست پرسپولیس و پیروزی سپاهان در هفته پایانی این زردپوشان اصفهانی خواهند بود که فاتح لیگ می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار