مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

سازمان دانش آموزی قطار فعالیت های گروهی و اجتماعی دانش آموزان در آموزش و پرورش را به حرکت در می آورد

ارومیه(پانا)- همزمان با سالرزو تأسیس سازمان دانش آموزی، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی به همراه معاون پرورشی و فرهنگی مدیر کل و مدیر اداره روابط عمومی آموزش و پرورش با حضور در سازمان دانش آموزی با مدیر اعضای آن دیدار کردند.

کد مطلب: ۹۱۴۵۱۳
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش آموزی قطار فعالیت های گروهی و اجتماعی دانش آموزان در آموزش و پرورش را به حرکت در می آورد

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی ضمن تبریک سالرزو تأسیس سازمان دانش آموزی به اهمیت فعالیت های این سازمان اشاره کرد و گفت: فعالیت ها و اجرای برنامه های گروهی در حوزه اجتماعی یکی از نیازهای امروز جامعه دانش آموزی است که سازمان دانش آموزی این رسالت مهم را به خوبی اجرا و درجهت تحقق آن حرکت می کند.

ابراهیم محمدی در این خصوص ادامه داد: سازمان دانش آموزی محل آشنایی دانش آموزان با فعالیت های اجتماعی است و به نوعی درب ورودی نوجوانان به محافل فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و تربیتی به حساب می آید لذا توجه به فعالیت های مجموعه و قالب فعالیت های تشکیلاتی یکی از اولویت های آموزش و پرورش است.

وی در رابطه با فعالیت های این سازمان در فضای مجازی نیز گفت: نظام تعلیم و تربیت به تبعیت از مجموعه جامعه در شرایط خاص ملزم به وفق با برخی مواجهات می باشد که آشنایی کافی و صحیح دانش آموزان با فضای مجازی یکی از مهمترین این موضوع ها در آموزش و پرورش امروز است و سازمان دانش آموزی با دراختیار داشتن ابزار لازم در این خصوص می تواند گام های بلند و خوبی را برداشته و جامعه دانش آموزی را با نحوه ارتباط گیری صحیح و لازم با دنیای اینترنت آشنا سازد.

محمدی فعالیت های سازمان دانش آموزی استان آذربایجان غربی را خوب ارزیابی کرد و گفت: مجموعه سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی عملکرد خوبی را در حوزه های تخصصی دانش آموزی و فعالیت های اجتماعی داشته و به رسالت خود به خوبی عمل کرده است و این نشانگر فکر و برنامه ریزی قوی و پشتکار همه اعضای این مجموعه می باشد.

رییس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی نیز در دیدار نگاه و توجه مسئولین را لازمه تحقق برنامه های سازمان دانش آموزی در مدارس عنوان کرد و گفت: همه فعالیت های سازمان دانش اموزی باید منجر به تحقق یک امر تربیتی مهم یعنی تربیت اجتماعی دانش آموزان شود که این مهم به جز با نگاه مدبرانه و توجه ویژه مدیرکل، معاون پرورشی و مدیران مناطق محقق نخواهد شد.

حسین عباس زاده در این رابطه افزود: امروز سازمان دانش آموزی استان آذربایجان غربی در شاخص های مختلف جزو استان برتر کشور تلقی می شود که این موضوع را مدیون مربیان تلاشگر و همه برنامه نویسان این سازمان هستیم و از توجه خاص مدیر کل محترم نیر به حوزه فعالیت های دانش آموزی تشکر و قدردانی می کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار