مراسم بیستمین سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی؛

صحبت‌های دانش‌آموز پیشتاز در حضور وزیر آموزش و پرورش: خواهان ادامه تحولات هستیم

تهران (پانا) - در مراسم بیستمین سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی، یک دانش‌آموز پیشتاز خطاب به وزیر آموزش و پرورش سخنرانی کرد.

کد مطلب: ۹۱۴۴۹۷
لینک کوتاه کپی شد
صحبت‌های دانش‌آموز پیشتاز در حضور وزیر آموزش و پرورش: خواهان ادامه تحولات هستیم

متن سخنرانی دانش‌آموز پیشتاز به شرح زیر است:

«قلب خود را با صفای همدلی دمساز کن گل بخندد گل شنو در گلشن این بوستان روز تازه ، فکر تازه ، راه تازه پیشگیر دوستی را با کلام تازه ای آغاز کن

بسم الله الرحمن الرحیم

با عرض سلام و ادب و احترام ، این جانب پیشتاز به نمایندگی از پیشتازان سراسر کشور ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما بیستمین سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی را خدمت جنابعالی، اعضای سازمان، مدیران ، مربیان ، فرهنگیان عزیز ایران اسلامی تبریک عرض می‌نمایم.

جناب آقای بطحایی، وزیر محترم و فرهیخته آموزش و پرورش امروز جمع حاضر بسیار خوشحال و خرسندیم که شما سرور گرامی در جمع ما میهمان ویژه جشنی هستید که نهال نوپای آن در 21 اردیبهشت 1378 در شرایطی خاص و تاریخی کاشته شد و بذر امید را در دل هزاران نوجوان این سرزمین نشاند، امروز بعد از 20 سال سربلندی، تلاش توام با عشق و علاقه شاهد درخت تنومندی هستید که شاخه و برگ آن سایبان هزاران نوجوان و جوان ایران اسلامی است. جناب آقای بطحایی همانگونه که مستحضر هستید جاری کردن نشاط و امید در مدارس وتربیت نسلی جوان، بانشاط، دین‌باور، امیدوار، عالم، اخلاق‌مدار، مشارکت‌جو و جامعه‌پذیر برای توسعه و تحقق آینده کشور یک ضرورت انکارناپذیر و مورد تاکید سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب است. در این راستا رسالت و ماموریت تشکیلاتی سازمان دانش‌آموزی جهت نیل به این مهم، تربیت اجتماعی و دینی دانش‌آموزان با بهره‌گیری از ظرفیت نیروی انسانی کارآمد و پویا در تشکیلات پیشتازان تحت راهبری مربیان و مدرسین، نیازمند حمایت قاطع جناب‌عالی است. استدعا داریم ما را در این راه بیش از پیش یاری نمایید. امروز سازمان دانش‌آموزی نیازمند حمایت حضرتعالی در خصوص نیروی انسانی، سخت‌افزار و اعتبارات است. سازمان دانش‌آموزی با بهره‌گیری از ظرفیت نیروی انسانی خود می‌تواند با برگزاری برنامه‌های نشاط‌آفرین و امیدبخش از قبیل جشنواره‌های شادی، سرودها و نواهای محلی، دوره‌های مهارت‌های اجتماعی، اردوهای محلی و منطقه‌ای و ده‌ها فعالیت متفاوت و جذاب دیگر در جهت رشد و اعتلای شخصیت دانش‌آموزان در تمام ابعاد ساحت‌های شش‌گانه تربیت گام برداشته و دانش‌آموزی را در طراز جمهوری اسلامی تحویل جامعه نماید. جناب آقای بطحایی امروز ما دانش‌آموزان شاهد فشارهای مغرضانه و ناجوانمردانه کسانی هستیم که قادر به درک تحول موجود در آموزش و پرورش نیستند و با بهانه‌جویی‌های واهی در پی زمین‌گیر کردن موتور مدیریتی وزارت آموزش و پرورش هستند ولی شما آگاه باشید که ما دانش آموزان، ضمن حمایت همه‌جانبه از تحولات ایجاد شده در آموزش و پرورش خواهان ادامه مسیر با قدرت بیشتر در این جهت هستیم در پایان از تلاش و کوشش همه‌جانبه جنابعالی و همکاران محترمتان در سازمان دانش آموزی تقدیر و تشکر می نماییم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار