سرقت کارگر خدماتی با لباس زنانه

تهران (پانا) ـ کارگر خدماتی شرکت خصوصی برای لو نرفتن راز سرقت‌هایش با لباس زنانه وارد شرکت شد تا سرنخ‌ها را از بین ببرد.

کد مطلب: ۹۱۴۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد
سرقت کارگر خدماتی با لباس زنانه

به گزارش روزنامه ایران، چندی قبل مدیر اداری یک شرکت خصوصی در سیدخندان به کلانتری 103 گاندی رفت و از سرقت پول‌های داخل اتاقش خبر داد.
او گفت: چندی قبل متوجه سرقت 300 هزار تومان از داخل میز کارم شدم. آن زمان موضوع را جدی نگرفتم، اما بعد از یک هفته 700هزار تومان دیگر از کشوی میز کارم سرقت شد. از آنجایی که سرقت از اتاقم صورت گرفته بود، احتمال دادم فرد آشنایی این سرقت را انجام داده است. به‌همین دلیل تصمیم گرفتم دوربین‌های مداربسته شرکت را بازبینی کنم. شنبه 15 اردیبهشت وقتی به شرکت رفتم تا فیلم دوربین‌ها را مشاهده کنم متوجه شدم یک زن شبانه وارد شرکت شده و حافظه دوربین‌های مداربسته و لپ‌تاپ و چندوسیله دیگر را سرقت کرده است.
وی در ادامه گفت: 2 ماه قبل مرد جوانی به‌عنوان کارگر خدماتی در شرکت شروع به کار کرد. از آنجا که تا به‌حال چنین سرقت‌هایی سابقه نداشته احتمال می‌دهم کار او باشد.
با شکایت مرد میانسال تیمی از مأموران کلانتری 103 گاندی راهی محل سرقت شدند. در تحقیقات میدانی، مشخص شد زنی ناشناس نیمه شب وارد شرکت شده و اقدام به سرقت حافظه رایانه و وسایل داخل شرکت کرده است.
در ادامه تحقیقات پلیسی، کارگر خدماتی شرکت به‌عنوان نخستین مظنون مورد بازجویی اولیه قرار گرفت. اظهارات متناقض وی شک پلیس را برانگیخت و او را به کلانتری منتقل کردند.
در ادامه تحقیقات مرد جوان به سرقت از شرکت اعتراف کرد و گفت: در 2 مرحله اقدام به سرقت پول از میز کار مدیر اداری شرکت کردم و وقتی فهمیدم مدیر شرکت قرار است فیلم‌های دوربین مداربسته را مورد بازبینی قرار دهد تا سارق پول‌ها را دستگیر کند نقشه جدیدی طراحی کردم. با پوشیدن لباس زنانه، شبانه وارد شرکت شدم و حافظه دوربین‌های مداربسته و لپ تاپ و چند وسیله دیگر را سرقت کردم.
این مرد ادامه داد: به پول نیاز داشتم و چندبار از مدیر شرکت خواستم تا پول بیشتری به من پرداخت کند اما بی‌فایده بود به‌همین خاطر تصمیم به‌سرقت گرفتم. سرهنگ حیدری، رئیس کلانتری 103 گاندی گفت: با اعتراف صریح متهم به ارتکاب سرقت وی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار