مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان : اگر می خواهیم حال جامعه خوب باشد باید حال آموزش و پرورش خوب باشد

اصفهان (پانا) - مراسم تجلیل از تعدادی از معلمان نواحی ششگانه شهر اصفهان در تالار شورای اسلامی شهر اصفهان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۴۴۵۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان : اگر می خواهیم حال جامعه خوب باشد باید حال آموزش و پرورش خوب باشد

مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان در این مراسم ضمن تشکر از اعضای تیم شورای اسلامی شهر اصفهان به ویژه آقایان معین و نصر اظهار داشت : بسیار خرسند هستیم که امروز توفیق نصیب ما و همکاران نجیب ، عزیز و شریف ما که در خط مقدم تعلیم و تربیت هستند شده است که در خدمت شما باشیم و از این بابت خدا را شاکر هستیم .

محمد اعتدادی در ادامه ضمن تشکر از نگاه بسیار خوب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان به آموزش و پرورش و معلمین تاکید کرد : اگر می خواهیم حال جامعه خوب باشد باید حال آموزش و پرورش خوب باشد و اگر این اتفاق بیفتد کار بقیه دستگاه ها روانتر می شود ؛ ولی متاسفانه امروز آموزش و پرورش به لحاظ مالی و نیروی انسانی وضعیت مناسبی ندارد .

وی در ادامه گفت : باتوجه به این که هنوز چند روزی از ایام بزرگداشت مقام معلم نگذشته ولی تبریک می گویم این ایام را چون تمام روزها متعلق به معلم است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه به ارائه گزارشی از وضعیت نیروی انسانی آموزش و پرورش پرداخت و کسری نیروی انسانی را یکی از چالش های اساسی آموزش و پرورش استان برشمرد و اظهار امیدواری کرد که با نگهداشت نیروهای بازنشسته بخشی از این مشکل برطرف خواهد شد.

وی در ادامه تاکید کرد : پیگیری مطالبات همکاران اولویت اول کاری بنده در هفت ماه گذشته مسئولیت بوده است ، و بارها بنده عرض کرده ام که بحمدالله استاندار محترم استان جناب آقای دکتر رضایی پیگیری های زیادی را نیز در این راستا داشته اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه گفت : ما امروز در آموزش و پرورش حیات طیبه آموزش و پرورش را اجرای سند تحول بنیادین می دانیم و عزیزانی که در صف اول نظام تعلیم و تربیت هستند خودشان را مکلف به اجرای آن می دانند .

وی در ادامه گفت : با وجود تمامی این مشکلات ، هیچ تأثیری بر روند کاری همکاران ارجمند بنده ایجاد نشده و جا دارد امروز تشکر ویژه ای داشته باشم از نهادهایی که آموزش و پرورش را خوب فهمیده اند و به آن توجه دارند، در رأس آن از استاندار محترم و شهردار محترم اصفهان و شورای محترم اسلامی شهر، اصفهان.

در ادامه این برنامه چند تن از اعضای شورای اسلامی شهر نیز بیاناتی را در مورد اهمیت آموزش و پرورش و درخواست هایی در جهت حل مشکلات آن داشتند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار