کمک ۷۶ میلیون تومانی خیر ابهری برای تهیه سبد غذایی مددجویان

زنجان (پانا) - هم‌زمان با ماه مبارک رمضان یک خیر ابهری مبلغ ۷۶ میلیون تومان جهت تهیه سبد کالا برای ایتام و فرزندان محسنین به کمیته امداد کمک کرد.

کد مطلب: ۹۱۴۴۴۸
لینک کوتاه کپی شد
کمک ۷۶ میلیون تومانی خیر ابهری برای تهیه سبد غذایی مددجویان

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، محسن داودی رئیس کمیته امداد شهرستان ابهر گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف کمیته امداد توسعه فرهنگ انفاق و احسان در جامعه است و ماه مبارک رمضان فصل انفاق، احسان و نوع‌دوستی است.

وی افزود: در همین راستا کمیته امداد از ابتدای ماه مبارک رمضان برنامه‌های فرهنگی و معنوی بسیاری را با مشارکت مردم و خیران اجرایی می‌کند.

رئیس کمیته امداد ابهر اطعام نیازمندان در قالب سفره‌های اطعامی در حسینیه‌ها، مساجد و مراکز نیکوکاری را با حضور و مشارکت خیران، تأمین سبد کالا به مبلغ حداقل ۲۰۰ هزار تومان برای هر خانواده مددجو و توزیع غذای گرم برای خانواده‌های تحت حمایت را ازجمله این برنامه‌ها عنوان کرد.

داودی گفت یکی از خیران ابهری که حامی ۱۰۰ یتیم و فرزند محسنین است ماهیانه مبلغ ۴ میلیون تومان در قالب طرح اکرام و محسنین به‌حساب ایتام تحت حمایت واریز می‌کند و هم‌زمان با ماه مبارک رمضان ۳۸۰ بسته مواد غذایی شامل برنج، روغن، گوشت خرما و مواد شوینده در قالب سید کالا به ارزش ۷۶ میلیون تومان تهیه و در اختیار کمیته امداد جهت توزیع بین خانواده‌های نیازمند قراردادند.

وی با اشاره به برنامه توسعه طرح اکرام ایتام اضافه کرد: در حال حاضر ۳۲۵ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد ابهر قرار دارند که هزار و ۸۹۰ حامی نیکوکار حمایت معنوی این ایتام و فرزندان محسنین را بر عهده دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار