عیادت از معاون پرورشی فعال در کاشمر

کاشمر(پانا)- جمعی از معاونین پرورشی به همراه معاون ارزیابی عملکرد و کارشناس فرهنگی و هنری از معاون پرورشی دبستان پسرانه شهید پسندیده فدافن عیادت کردند

کد مطلب: ۹۱۴۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد
عیادت از  معاون پرورشی فعال در کاشمر

حسن طاهریان، معاون ارزیابی و عملکرد آموزش پرورش کاشمر درمراسم عیادت از سید محمد آقایی معاون پرورشی دبستان پسرانه شهید پسندیده فدافن که به علت جراحی قلب بستری بود ضمن آرزوی سلامت و بهبود برای وی که از نیروهای فعال و سخت کوش می باشد از حوزه پرورشی که در زمان بروز مشکلات و حوادث به همکاران خود سرکشی و از آنان دلجویی می کنند تشکر نمود و اظهار امید واری کرد که بتوانیم در حد توان خود کمک کار آنان باشیم.

در ادامه سید محمد آقایی علیرغم مشکل جسمانی خود در گفتگویی صمیمی با خبرنگار پانا در پاسخ به اینکه چه احساسی در موقع حضور در اتاق عمل داشتید گفت: وقتی می خواستم وارد اتاق عمل شوم ترس بسیار زیادی داشتم وبه چند دکتر مراجعه نمودم تا عمل جراحی ام قطعی شد. با توکل به خدا و حمایت و دلگرمی دوستان روحیه گرفتم.

وی افزود : با توجه به اینکه نوبت عمل من همزمان با روز معلم بود پرسنل بیمارستان نسبت به من محبت خیلی زیادی داشتند و با آوردن گل و شیرینی وکیک جشن مختصری برگزار نموده روحیه مضاعفی به من بخشیدند.

آقایی از همه کارکنان اداره آموزش و پرورش به ویژه مدیریت و معاونت پرورشی که چندین بار جویای احوال وی شده اند تقدیر و تشکر نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار