نونهالان برتر جودو معرفی شدند

اصفهان (پانا) - برترین های جودو در رده سنی نونهالان در جشنواره ورزشی جام مولای عرشیان معرفی شدند.

کد مطلب: ۹۱۴۴۰۸
لینک کوتاه کپی شد
نونهالان برتر جودو معرفی شدند

ناظریان معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در خصوص برگزاری مسابقات جودو اظهار داشت: جودو یکی از ورزش های المپیک است که بسیار جذاب و پرطرفدار بوده و خوشبختانه در این مسابقات چهره های نوجوان، نونهال و خردسال بسیار زیادی می بینیم.
وی ادامه داد: تعامل بین معاونت ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و همچنین هیأت جودو استان اصفهان می تواند کمکی باشد برای پیدا کردن استعدادهای برتر در این رشته ورزشی و از طرفی مربیان می توانند رشد و پیشرفت ورزشکاران را مشاهده کرده و برای مسابقات کشوری برنامه ریزی کنند که این هدف برای تمام رشته های ورزشی که در ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد مورد توجه قرار گرفته است.
حمید عصارزادگان رییس هیأت جودو استان اصفهان نیز در خصوص برگزاری مسابقات جودو در جشنواره جام مولای عرشیان توضیح داد: سال های گذشته در جام مولای عرشیان فقط ورزش فوتسال برگزار می شد که چند سال اخیر با همت معاونت ورزشی و تفریحی، رشته های دیگر نیز به این جشنواره افزوده شده که رشته جودو نیز در این مسابقات حضور دارد.
وی ادامه داد: ما در سه رده سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان وارد مسابقات جام مولای عرشیان شدیم و هدف ما این است که این ورزش را از رده سنی خردسالان و در مدارس شروع کنیم تا بتوانیم جایگاه جودو که سالهای بسیار در کشور و استان اصفهان رتبه های برتر داشته را بازگردانیم.
رییس هیأت جودو استان اصفهان بیان داشت: در دو سال اخیر ورزش جودوی اصفهان رتبه دوم را در کشور داشته که ان شااله با همدلی و همیاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان بتوانیم اقدامات موثری داشته باشیم.
نتایج این دوره از مسابقات بدین شرح است:
در وزن +73 کیلوگرم آقایان رضا نوروزی و پوریا حسن پور مقام سوم مشترک، امین سلطانی مقام دوم و حسین رستمی مقام اول
در وزن -73 کیلوگرم آقایان مهدی کیماسی و امیر محمد آقاحری مقام سوم مشترک، ابوالفضل هاشم زاده مقام دوم و هومن زمانی مقام اول
در وزن -66 کیلوگرم آقایان عرفان اخوان و محمد حسین قاسمی مقام سوم مشترک، سهیل عمو سلطانی مقام دوم و پوریا ضیایی مقام اول
در وزن -60 کیلوگرم آقایان عرفان انصاریان و احسان عطاری مقام سوم مشترک، عباس امیریان مقام دوم و احمدرضا خزایی مقام اول
در وزن -55 کیلوگرم آقایان مرتضی سلیمانی و مهدی خدابخشی مقام سوم مشترک، پارسا سعادت مقام دوم و ابوالفضل سلیمیان مقام اول
در وزن -50 کیلوگرم آقایان محمد بیکانی و محمدهادی عروجی مقام سوم مشترک، مهدی جهانگیری مقام دوم و سید حسین حجازی مقام اول
در وزن - 46 کیلوگرم آقایان محمدرضا احمدپور و امین صرامی مقام سوم مشترک، مرتضی رجب زاده مقام دوم و بهزاد براتی فر مقام اول
در وزن -42 کیلوگرم آقایان امیرحسین کریمی وحسین اسدی مقام سوم مشترک، امیرمحمد قربانی مقام دوم و رضا چهارمحالی مقام اول
و در بخش تیمی نیز تیم های نام آوران مقام سوم، فولادشهر مقام دوم و زرین شهر مقام اول را بدست آوردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار