اعلام نفرات برتر مسابقات شطرنج در جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان

اصفهان (پانا) - مسابقات شطرنج ویژه سنین زیر 8 سال و 10 تا 14 سال به مناسبت ماه مبارک رمضان در قالب جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان در خانه شطرنج اصفهان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۴۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد
اعلام نفرات برتر مسابقات شطرنج در جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان

رییس هیأت شطرنج استان اصفهان در خصوص برگزاری مسابقات شطرنج در جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان اظهار داشت: دومین سال است که با همت معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در ماه مبارک رمضان این مسابقات را برگزار می کنیم که امسال تصمیم گرفتیم در چند رده سنی برنامه ریزی داشته باشیم.
حسین گلشنی ادامه داد: مسابقات در دو رده سنی زیر 8 سال با 23 بازیکن و 10 تا 14 سال با36 بازیکن برگزار شد که ورزشکاران در هفت دور با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت نفرات برتر مشخص و جوایزی به صورت نقدی و غیر نقدی به آنها اهدا شد.
وی گفت: با برنامه ریزی های انجام شده تصمیم گرفتیم رده های سنی پایین را برای این مسابقات انتخاب کنیم تا پشتوانه ای باشد برای آینده سازان این رشته ورزشی و همچنین قصد داشتیم استعدادهای جدید را شناسایی کنیم و با معرفی نفرات برتر، اردوهایی را برای این عزیزان تدارک ببینیم تا راهشان برای ورزش قهرمانی هموار شود.
مسئول امور مسابقات ورزشی محلات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان نیز در خصوص این مسابقات بیان کرد: شطرنج یک ورزش فکری و بسیار جذاب است که طرفداران بسیار زیادی در دنیا دارد و ما نیز تصمیم گرفتیم این ورزش را به جشنواره مولای عرشیان و بانوی قدسیان اضافه کنیم که خداراشکر با استقبال بسیار خوبی مواجه شد.
محسن رویگری ادامه داد: با توجه به اینکه اصفهان در شطرنج حرف برای گفتن دارد و همچنین امکانات بسیار خوبی در اختیار علاقه مندان به این رشته است، توانستیم با یک برنامه ریزی خوب و با همکاری هیأت شطرنج استان اصفهان این مسابقات را برگزار کنیم.
وی گفت: در این مدت شاهد آن بودیم که ورزشکاران با علاقه بسیار زیاد به این مسابقات آمدند و حتی خانواده های بسیاری را دیدیم که برای حمایت از فرزندانشان در خانه شطرنج حضور یافتند که این شور و هیجان می تواند ما را دلگرم کند تا در آینده نیز با قدرت و کیفیت بیشتر برای این گونه مسابقات برنامه ریزی کنیم.
نتایج این دوره از مسابقات به شرح زیر می باشد:
رده سنی زیر 8 سال:
آریا خالویی، محمد پدرام آرا و محمد امین زاغیان به ترتیب مقام اول تا سوم
رده سنی 10 تا 14 سال:
آرین اعتمادی، ارشیا محمدیان و محمدحسین کیانی به ترتیب مقام اول تا سوم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار