فرماندار اسلامشهر: نقد منصفانه را در جامعه جایگزین عناد و ستیزه جویی کنیم

اسلامشهر(پانا) - فرماندار اسلامشهر گفت: با توجه به شرایط مهم و حساس کشور روحانیون درماه مبارک رمضان و در مساجد مروج مفاهمه و وحدت باشند.

کد مطلب: ۹۱۴۳۹۶
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر:  نقد منصفانه را در جامعه جایگزین عناد و ستیزه جویی کنیم

مسعود مرسلپور که در دیدار با جمعی از روحانیون شهرستان در دفتر جامعه روحانیت مبارز اسلامشهر سخن می گفت، اظهار داشت: بر اساس اعلام شورای فرهنگ عمومی کشور، جامعه ما بیش از هر مقطع دیگری به مفاهمه و گفتگو نیاز دارد.

او با اشاره به تداوم دشمنی آمریکا و اذناب منطقه ای آن با ملت ایران گفت: جنگ روانی دشمنان که این بار با مسائل اقتصادی و امنیتی همراه شده با ایستادگی رهبر معظم انقلاب، قوای سه گانه، نیروهای مسلح و اقشار مختلف مردم بار دیگر به شکستی مفتضحانه برای آنان منجر خواهد شد.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از همه خواستنددر مقابل آرایش جنگی دشمن علیه ملت ایران، آرایش مناسب بگیرند، افزود: در این شرایط حساس نباید با طرح موضوعات حاشیه ای و پرداختن به اختلافات سیاسی و فردی و عنادورزی های پوچ فضای جامعه را مشوش کنیم.

او بر ضرورت اجتناب از تبدیل ساختن نقد منصفانه به عناد و ستیزه جویی تاکید و ادامه داد: نباید با متهم ساختن یکدیگر اجازه دهیم تا دشمنان از اظهارات ما سوءاستفاده کند.

مرسلپور با بیان اینکه همه مسئولان نظام در تلاش هستند تا مشکلات معیشتی مردم، گرانی و تورم و... را برطرف کنند، اظهار داشت: بحمدا... در زمینه کالاهای اساسی هیچ کمبودی در کشور نداریم.

او با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ صرفه جویی و مصرف بهینه در جامعه افزود: خریدن بیش از نیاز کالاها و انبار کردن در منازل گاهاً مشکلاتی را در بازار ایجاد می کند که باید در این باره فرهنگسازی مناسبی صورت گیرد.

فرماندار اسلامشهر در بخش دیگری از سخنان خود به حضور گسترده مردم بویژه جوانان در ماه مبارک رمضان در مساجد و نماز‌های جماعت اشاره کرد و گفت: این ماه مبارک، فرصت معتنمی است تا روحانیون به بیان نکاتی سازنده درباره موضوعاتی ازجمله، آسیب‌های اجتماعی، خطرات فضای مجازی و فرهنگ مطلوب استفاده از شبکه‌های اجتماعی و موارد مربوط به حجاب و عفاف بپردازند.

مرسلپوربه فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)در دی ماه سال گذشته در دیدار با مردم قم اشاره و ادامه داد: ایشان فرمودند ، جوانان با هوشمندی فضای مجازی را به ابزاری برای زدن تودهنی به دشمنان تبدیل کنند و بنابراین ما باید آموزش‌های لازم را برای حضور موثر جوانان در فضای مجازی ارائه دهیم.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار