در گفت‌وگو با پانا

حمید درخشان: خستگی ناشی از فشردگی لیگ کار پرسپولیس را برای قهرمانی سخت کرد

تهران (پانا) – سرمربی سابق پرسپولیس علت افت این تیم در هفته‌های اخیر و به تأخیر افتادن جشن قهرمانی شاگردان برانکو را خستگی ناشی از فشردگی مسابقات لیگ عنوان کرد.

کد مطلب: ۹۱۴۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد
حمید درخشان: خستگی ناشی از فشردگی لیگ کار پرسپولیس را برای قهرمانی سخت کرد

حمید درخشان در گفت‌وگو با پانا در مورد تساوی پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی تبریز در هفته بیست و هشتم لیگ برتر ایران گفت: طبیعی بود که هیچ‌کس دوست نداشت این بازی با نتیجه تساوی به پایان برسد. هواداران زیادی به ورزشگاه آمده بودند و همگی منتظر بودند پرسپولیس در این دیدار پیروز شود تا بتوانند جشن بگیرند. اما گل زودهنگام ماشین‌سازی همه پیش‌بینی‌ها را به هم ریخت و قهرمانی به هفته آخر کشیده شد.

سرمربی سابق پرسپولیس درباره وضع بازیکنان پرسپولیس گفت: فشردگی لیگ وضع را برای تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان حضور دارند و به خصوص پرسپولیسی‌ها سخت کرده است، شاگردان برانکو چندین بازی سخت و پشت سر هم را انجام دادند و بدنشان تحلیل رفته بود. خستگی ناشی از فشردگی مسابقات لیگ کار پرسپولیس را برای مسجل کردن قهرمانی سخت کرد. در این بازی علی علیپور به شدت خسته بود. شاید اگر بازی‌ها این همه فشرده نبود و برانکو در چند بازی به او استراحت می‌داد او بهتر می‌توانست عمل کند، اما چاره‌ای نبود و پرسپولیس باید از علیپور استفاده کند.

وی ادامه داد: غیبت بشار رسن و سروش رفیعی هم شرایط را سخت کرد. بازیکنی دیگر هم مانند بودیمیر خیلی جالب بازی نکرد اما در نیمه دوم بهتر شد. پرسپولیس این روزها در خط حمله فقط بودیمیر و علیپور را دارد که در این بین عملکرد این بازیکن خارجی پرسپولیس چندان به دل نمی‌نشیند، علیپور هم بعد از چند بازی سنگین در دوران افت است و باید به او فرصت ریکاوری داد.

درخشان در مورد دیگر بازی‌های لیگ برتر اظهار کرد: هر بازی در شرایط خاص خودش برگزار شد، به نظرم پرسپولیس خیلی شانس آورد که رقیبانش هم مساوی کردند. ما می‌توانستیم در همین بازی با ماشین‌سازی قهرمان شویم. اگر بازیکنان یک مقدار تلاش خود را بیش‌تر می‌کردند و میل به حمله و گل زدن داشتند، می‌توانستند به برد برسند. متأسفانه پرسپولیسی‌ها چندان میل به حمله نداشتند و به همین دلیل نتوانستند این بازی را با نتیجه برد به پایان برسانند.

سرمربی سابق پرسپولیس در پایان گفت: پرسپولیس به بازیکن خارجی باکیفیت نیاز دارد تا فشار روی بازیکنان دیگر کمتر شود. به هر حال این تیم می‌توانست این هفته قهرمانی خود را مسجل کند و حالا با این مساوی باید یک هفته دیگر منتظر باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار