محسنی بندپی در گفت‌وگو با پانا خبر داد

ورود استانداری تهران به اصلاح مسیل‌های مسدودشده پایتخت

تهران (پانا) - استاندار تهران از ورود استانداری به موضوع مسدود شدن مسیل‌ها در تهران خبر داد و گفت اصلاح مسیل‌های مسدود شده در پایتخت در دستور کار قرار دارد و در جلسه‌ای با ستاد بحران و شهرداری تهران برای اصلاح مسیل‌هایی که مسدود شده است اقدام می‌شود.

کد مطلب: ۹۱۴۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد
ورود استانداری تهران به  اصلاح مسیل‌های مسدودشده  پایتخت

انوشیروان محسنی بندپی در گفت‌وگو با پانا درباره هشدار کارشناسان زمین‌شناسی به افزایش احتمال وقوع سیل در تهران و مسدود شدن بسیاری از مسیل‌ها در پی ساخت‌وسازهای غلط و ایجاد بزرگراه‌هایی همچون امام علی در مسیل اظهار کرد: این هشدارها درست است و کارشناسان از نگاه علمی به موضوع ورود کرده‌اند که قابل توجه است.

استاندار تهران افزود: استانداری نیز با توجه به اهمیت موضوع سیل، در اولین جلسه ستاد بحران استانداری، آب منطقه‌ای مکلف شده بود که تمام نقاط عبور آب و مسیر آب را که شهرداری تهران یا بخش خصوصی ساخت و سازی در آنها انجام داده و سازه‌ای ایجاد کرده است، شناسایی کنند.

وی اضافه کرد: آب منطقه‌ای طی نامه کتبی به ما مسیل‌ها را اعلام کردند و ما با جلسه‌ای که با ستاد بحران شهر تهران و شهرداری خواهیم داشت برای اصلاح این موارد اقدام خواهیم کرد و مدیریت شهری نیز آمادگی لازم برای همکاری را دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار