وقوع بسیاری از جرائم ناشی از جهل افراد به قانون است

کرمان(پانا) - مدیر کل انتظامی وامنیتی استانداری کرمان گفت:نگاه رئیس کل دادگستری استان کرمان به مسائل امنیتی یک نگاه تخصصی است و تعامل سیستم قضائی استان کرمان با نهاد های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی ستودنی است.

کد مطلب: ۹۱۴۳۴۵
لینک کوتاه کپی شد
وقوع بسیاری از جرائم ناشی از جهل افراد به قانون است

خلیل همایی راد در دیدار با رئیس کل دادگستری استان کرمان اظهار داشت:در چند سال اخیر در سایه تعامل و همدلی که بین دستگاه های امنیتی و دستگاه قضائی برقرار بوده است همواره استان کرمان در شاخص های مختلف امنیتی در رتبه های برتر کشوری قرار داشته است.

این مقام مسئول عنوان کرد:اداره کل انتظامی وامنیتی استانداری کرمان در سال 97 در حوزه اطلاعات و اخبار رتبه عالی را در کشور کسب نموده است.

وی با اشاره به اینکه اداره کل انتظامی وامنیتی استانداری کرمان در دو حوزه امنیت سلبی و ایجابی تلاش می کند،افزود:در حوزه امنیت ایجابی تمامی مردم،نهاد ها و دستگاه ها نقش بسزایی در تامین نظم و امنیت جامعه دارند.

این مقام امنیتی اظهار داشت:اگر در حوزه امنیت ایجابی همگان بتوانند به خوبی نقش ایفا کنند به طور حتم می توان حجم وسیعی از پرونده های وارده به قوه قضائیه را کاهش داد و از آسیب های اجتماعی جلوگیری کرد.

وی بر ضرورت افزایش آگاهی های عمومی و حقوقی جامعه تاکید کرد و گفت:بسیاری از جرائم ناشی از جهل افراد به قانون است .

وی به اقدامات سلبی در حوزه امنیت نیز اشاره کرد و گفت:اگر امروز در کویر به گونه ای امنیت داریم که مسابقات بین المللی با حضور ورزشکارانی از سراسر نقاط جهان در آن برگزار می شود، مرهوم خون شهدایی است که طی چند دهه ی اخیر در راه نظم وامنیت جامعه جان خود را فداء کرده اند.

همائی انتصاب حضرت آیت الله رئیسی را به عنوان ریاست قوه قضائیه را تبریک گفت و خاطرنشان ساخت:حضرت آیت الله رئیسی اولین فردی است که تمامی سطوح قضائی را در کشور گذرانده است و سپس به ریاست این قوه منصوب گردیده است لذا یقینا منشا خیر وبرکت خواهند بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار