معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان: صدور ابلاغ مدیران مدارس منوط به شرکت در دوره های آموزشی و دریافت ID کارت است

سنندج(پانا)-معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان گفت: صدور ابلاغ همه مدیران مدارس در سال تحصیلی 99-98 منوط به شرکت در دوره های آموزشی طراحی شده ، قبولی و دریافت ID کارت است .

کد مطلب: ۹۱۴۳۴۲
لینک کوتاه کپی شد
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان: صدور ابلاغ مدیران مدارس منوط به شرکت در دوره های آموزشی و دریافت ID کارت است

صدیقه عبدالهی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان در چهارمین نشست ستاد اجرایی نظام راهبری مدرسه محوری با اعلام این خبر گفت: در اجرای نامه شماره 20123 مورخ 15 اردیبهشت ماه 98 وزارت آموزش و پرورش مبنی بر اتصال سامانه های بکفا و ITMS ، مشروط بودن صدرو ابلاغ مدیران مدارس در سامانه بکفا به تایید اجرای دوره های آموزشی و توانمند سازی آنان در سامانه ITMS می باشد .

وی افزود : با توجه به این موضوع استمرار، انتصاب و انتخاب کلیه مدیران مدارس و صدور ابلاغ آنان در سال تحصیلی 99-98 مشروط به به شرکت در دوره های آموزشی ، قبولی و دریافت ID کارت می باشد، لذا این موضوع باید در شهرستانها و مناطق به مدیران مدارس دوره های مختلف تحصیلی اطلاع رسانی شود .

عبدالهی در ادامه گفت: در همین راستا تعداد 10 دوره آموزشی ( حضوری و غیر حضوری ) برای مدیران مدارس پیش بینی شده است که باید تا پایان مرداد ماه 98 برگزار شود و شرکت تمامی مدیران مدارس در این دوره ها الزامی است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار