راه معلولین برای دسترسی به امکانات بوستان های منطقه چهار هموار می شود

مشهد (پانا) - شهردار منطقه چهار مشهد از مناسب سازی مبادی ورودی و خروجی، دسترسی به سرویس های بهداشتی و آبخوری های بوستان های این منطقه در سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۴۳۴۰
لینک کوتاه کپی شد
راه معلولین برای دسترسی به امکانات بوستان های منطقه چهار هموار می شود

به گزارش خبرنگار پانا و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار مشهد، غلامرضا غلامی با بیان این که مناسب سازی بوستان ها برای معلولین در دستور کار قرار دارد، گفت: در طراحی و احداث بوستان های جدید این منطقه تدابیر لازم برای استفاده آسان معلولین لحاظ و بوستان هایی که در گذشته احداث گردیدند، مناسب سازی می شوند.

غلامی اظهار داشت: یکی از پروژه های شهرداری منطقه چهار در سال 98، اصلاح مبادی ورودی و خروجی بوستان ها، احداث رمپ، جانمایی سامانه ویلچررو، مناسب سازی آبخوری ها و سرویس بهداشتی های بوستان ها است که به صورت جدی در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: این پروژه با اعتبار یک میلیارد و 700 میلیون ریال اجرا می گردد تا دسترسی معلولین به امکانات بوستان ها تسهیل یابد و امکان حضور بدون دغدغه این عزیزان فراهم شود.

شهردار منطقه چهار مشهد به اقدامات این منطقه در سال گذشته اشاره کرد و افزود: به منظور تسهیل تردد معلولین، محل گذرگاه های عابر پیاده در بلوارهای طبرسی شمالی، نبوت و شهید مفتح همسطح سازی گردیده است.

وی بیان داشت: سامانه های ویلچررو در مبادی ورودی بوستان ها، پیاده روها و محل تردد عابرین پیاده در مسیر بی آر تی نصب شد تا با جلوگیری از ورود وسایل نقلیه به این مکان ها، امنیت تردد معلولین تامین گردد.

غلامرضا غلامی در پایان خاطرنشان کرد: ارائه خدمات عمرانی به مدارس استثنایی سطح منطقه، ایجاد رمپ برای دسترسی به سرویس های بهداشتی بوستان لاله (پنجتن 55)، بوستان زیتون (انتهای بلوار شهید مفتح)، تقاطع غیر همسطح فجر، تجهیز پل های عابر پیاده به آسانسور و پله برقی و ... از دیگر این اقدامات است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار