اولین دوره مسابقات خانه ورزش روستایی کاشمر اردیبهشت ۹۸برگزار می شود

کاشمر(پانا) - اداره ورزش و جوانان کاشمراعلام کرد اولین دوره مسابقات خانه های ورزش روستایی کاشمر، انتخابی مرحله استانی و راهیابی به مرحله کشوری، اردیبهشت ۹۸ در ۱۰ روستای شهرستان برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۹۱۴۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد
اولین دوره مسابقات خانه ورزش روستایی  کاشمر اردیبهشت ۹۸برگزار می شود

رضا یوسفی، رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی شهرستان کاشمر گفت: این رقابت ها به صورت فردی و در دو بخش آقایان و بانوان (هر بخش ۴ نفر) در ۵ رشته دارت ، پینگ پنگ ،شطرنج ، یه قل دوقل و پلخمون در ۱۰ روستای دارای خانه وررش روستایی شهرستان تا پایان اردیبهشت ماه ۹۸ برگزار می شود.
یوسفی با اشاره به عملکرد شش ماهه دوم سال ۹۷ هیات ورزش روستایی افزود: هیات ورزش روستایی شهرستان کاشمر دارای دو بخش مرکزی و کوهسرخ است که بیش از ۶۰روستا شهرستان را پوشش می دهد و در این بازده زمانی با برگزاری بیش از ۷۰ طرح و بازی های بومی و محلی در روستاها، به جایگاه پنجم در بین شهرستان های استان درزمینه فعالیت های ورزشی روستایی رسیده است.
رئیس هیات ورزشهای روستایی شهرستان کاشمر تصریح کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته و با حمایت های بی دریغ شایگان ، رییس اداره ورزش و جوانان، فرماندار ، چیتی و کاریز نوئی بخشداران مرکزی و کوهسرخ ، و مشارکت فعال دهیاران و مردمان خوب شهرستان، در تلاش هستیم تا با فعالیت و پشتکار اعضاء خود، نقش خوبی در پر کردن اوقات فراغت مردم و خانواده های کاشمر داشته باشیم و رتبه خود را در طول یکسال از شهرستان پنجم به رتبه های برتر در بین شهرستانهای استان برسانیم.
‌یوسفی ادامه داد: برگزاری کاروان نشاط و امید و اجرای بازی های مهیج و شاد با از دیگر برنامه های هیات ورزش روستایی و عشایری شهرستان است که در روستاها با مشارکت فرمانداری، بخشداری های محترم در حال برگزاری است که در روستاههای دارای خانه ورزش روستایی برگزار می گردد .
وی در پایان گفت: توسعه خانه های ورزش روستایی در شهرستان و تجهیز آن در اولویت برنامه های این هیات می باشد که با حمایت هیات ورزش روستایی و عشایری و بازی های بومی و محلی استان و مشارکت دهیاران در تلاش هستیم تعداد خانه های ورزش روستایی در شهرستان بیشتر شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار