امام وردی: سازمان دانش آموزی، گامی در جهت اعتلای تعلیم و تربیت است

تهران (پانا) - معاونت پرورشی آموزش و پرورش منطقه 5 تهران به مناسبت فرا رسیدن سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی پیامی منتشر کرد. 

کد مطلب: ۹۱۴۳۲۴
لینک کوتاه کپی شد
امام وردی: سازمان دانش آموزی، گامی در جهت اعتلای تعلیم و تربیت است

به گزارش کارشناسی روابط عمومی و اطلاع رسانی منطقه 5، سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران درتاریخ 21/2/78 با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل و فعالیت رسمی خود را آغاز کرد. بی شک سازمان دانش آموزی دارای جایگاهی با ارزش در تربیت اجتماعی دانش آموزان عزیز است و بازوئی توانمند برای معاونت پرورشی و تربیت بدنی در زمینه سازی تعلیم و تربیت اسلامی دانش آموزان و کسب فضایل اخلاقی، مهارتی و اجتماعی است.

این سازمان اهدافی نظیر زمینه سازی تعلیم و تربیت اسلامی دانش آموزان در ابعاد مختلف شخصیتی با کسب فضایل اخلاقی و کمالات انسانی براساس تعالیم عالیه ی اسلام ناب محمدی (ص)، ترویج الگوها واسوه های انقلابی، اسلامی وملی در بین دانش آموزان و استفاده از اوقات فراغت دانش آموزان را در دستور کار خود داده است که تحقق اهداف فوق در گرو همت و تلاش دست اندرکاران حوزه تصمیم گیری و اجراست.

با تبریک فرا رسیدن 21 اردیبهشت سالروز تأسیس این سازمان پویا ، از همت والا و مساعی خالصانه همکاران این حوزه تشکر می نمایم و امیدوارم ضمن استعانت از خدای سبحان و تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج)، با رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، شاهد نقش آفرینی محوری این تشکل بزرگ دانش آموزی در سازماندهی و تقویت فعالیت های اثر گذار تربیتی در عرصه های آموزش مهارت های اجتماعی و توسعه اردوهای دانش آموزی و جذب و سازماندهی تشکلات پیشتازان و مجلس دانش آموزی باشیم و گام های موثر و ارزشمندی در اعتلای نظام تعلیم و تربیت کشور برداریم.

امام وردی

معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 5

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار