مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران خبر داد:

رفع همپوشانی 2 میلیون نفر بین بیمه سلامت و تامین اجتماعی

بیرجند(پانا) ـ مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت : یکی از مهمترین رویکردهای بیمه سلامت رفع هم پوشانی ها است که در این راستا تاکنون ۲ میلیون نفر بین بیمه سلامت و تامین اجتماعی رفع همپوشانی شده است

کد مطلب: ۹۱۴۳۱۱
لینک کوتاه کپی شد
رفع همپوشانی 2 میلیون نفر بین بیمه سلامت و تامین اجتماعی

طاهر موهبتی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با بیان اینکه در ۶۰ بیمارستان طرح نسخ الکترونیکی انجام شده است خاطرنشان کرد: انشالله تا پایان سال در ۵۰۰ بیمارستان دولتی عملیاتی می شود.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با بیان اینکه از طریق یک تفاهم نامه به زودی زندانیانی که تحت پوشش هیچ بیمه ای نیستند تحت پوشش بیمه سلامت قرار می گیرند گفت: یکی دیگر از برنامه های ما بحث واگذاری امور به بخش خصوصی است که در این راستا یک هزار و ۳۰۰ دفتر پیشخوان کشور در حوزه بیمه سلامت فعالیت می کنند.


او با تاکید بر اینکه پایگاه بیمه شدگان درمان کشور باید در بیمه سلامت ایجاد شود اظهار داشت: بر اساس ایجاد این پایگاه تمام اطلاعات بیمه شدگان تامین اجتماعی و سایر بیمه ها در یک جا جمع می شود و همچنین هم پوشانی را در بیمارستان ها کنترل می کنیم

موهبتی با بیان اینکه با بیان اینکه در ۶۰ بیمارستان طرح نسخ الکترونیکی انجام شده است خاطرنشان کرد: انشالله تا پایان سال در ۵۰۰ بیمارستان دولتی عملیاتی می شود.

طاهر موهبتی اظهار داشت: در حال حاضر ۴۰ میلیون بیمه شده در سطح کشور تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

او با بیان اینکه ۸۵ درصد این جمعیت بیمه رایگان هستند و وجهی پرداخت نمی کنند افزود: بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ قلم دارو تحت پوشش خدمات بیمه ای سازمان بیمه سلامت هستند.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به اینکه حدود ۵۳ قلم دارو در طب گیاهان دارویی تحت پوشش بیمه سلامت هستند بیان کرد: همچنین ۷۰ هزار بیمار خاص تحت پوشش سازمان بیمه سلامت هستند که ۶۵۰ نفر در خراسان جنوبی هستم .

او افزود : با ۴۴ هزار ارائه دهنده خدمت در کشور قرارداد داریم و همچنین در استان خراسان جنوبی با ۳۰۵ بیمارستان، مطب پزشک متخصص، پاراکلینیک، دندانپزشک و پزشک عمومی قرارداد منعقد شده است.

موهبتی با بیان اینکه در بحث هدفمند کردن بیمه رایگان اقدامات خوبی انجام شده است افزود: در این راستا با مساعدت کمیته امداد نیازمندان شناسایی می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار