تشکیل ۵۷ گروه جهادی در سطح شهرستان تربت جام

تربت جام(پانا)- بسیج سازندگی گام موثری در حوزه محرومیت زدایی انجام می دهد.

کد مطلب: ۹۱۴۳۰۴
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل ۵۷ گروه جهادی در سطح شهرستان تربت جام

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام‌گفت:باتلاش همکاران درناحیه مقاومت بسیج امیدوارم هستیم بتوانیم گام مؤثری درحوزه محرومیت زدایی برداریم.هدف مامحرومیت زدایی است و تا آن را درک‌ و لمس نکنیم نمیتوانیم برای رفع آن اقدام مؤثری انجام دهیم.
ابوطالب جوان درنشست خبری که به مناسبت هفته بسیج سازندگی دراداره جهادکشاورزی تربت جام که در روزچهارشنبه برگزار شد گفت: درابتدای سال شاهدبارش های شدیدی دربرخی ازمناطق کشوربودیم و خسارات زیادی را برجای گذاشت و هموطنانی را گرفتار کرد، ما باکمک های نقدی و غیرنقدی مردم و بسیج اصناف به مردم سیل زده کمک کنیم‌ و۱۰۰نفرجهادگر به این مناطق اعزام کردیم.
وی تصریح کرد: درسال گذشته باتوکل برخداتوانستیم بیش از۵۷ گروه جهادی درسطح شهرستان درحوزه های سازندگی، عمرانی، درمانی، اقتصادی و... را تشکیل داده و به مناطق مختلفی اعزام کنیم و همچنین درسال ۹۷باکمک قرارگاه ثامن الائمه و همکاری بسیج سازندگی ۳۰۷سری جهیزیه به زوج های جوان اهدا کردیم.
وی افزود: ما با همین روحیه و مسئولیت پذیری بودکه درسال ۹۵رتبه برترکشوری و درسال۹۶رتبه برتراستانی رادرمیان ناحیه بسیج کسب کرده ایم.
وی در تاکید کرد:یکی ازمهم ترین برنامه های مادرسال جدیدایجاد مجمع خیرین محرومیت زدایی درشهرستان است که هدف ما ازایجاداین مجمع شناسایی افرادنیازمندمیباشدتاباکمک افرادی که توانایی مالی دارندبتوانیم به نیازمندان شهرستان کمک کنیم وامیدوار هستیم باروحیه جهادی به مسائلی‌که به ماسپرده شده است بپرداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار