مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان: تمام تلاش شما را می بینیم و قدردان آن هستیم

اصفهان (پانا) - در بیستمین سال تاسیس سازمان دانش آموزی اصفهان مدیر کل آموزش و پرورش استان به همراه جمعی از معاونین با مسئولین سازمان دانش آموزی استان اصفهان دیدار و این روز را به آنان تبریک گفتند.

کد مطلب: ۹۱۴۲۸۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان: تمام تلاش شما را می بینیم و قدردان آن هستیم

مدیر سازمان دانش آموزی اصفهان ضمن خیر مقدم خدمت مسئولین آموزش و پرورش استان، از اهداف و برنامه های سازمان دانش آموزی گفت و اعلام کرد: سازمان دانش آموزی می کوشد تا در سال رونق تولید و بر پایه شعار سازمان که همدلی،همفکری و همکاری می باشد بتواند به تحقق نشاط و پویایی در بین دانش آموزان بپردازد.

معاون پرورشی آموزش و پرورش اصفهان ضمن عرض تبریک این روز گفت: تشکل های دانش آموزی در اجتماعی شدن دانش آموزان نقش بسیار مهمی دارند که از این تشکل ها می توان به هلال احمر و سازمان دانش آموزی اشاره کرد که هر کدام در زمینه های خود در حال فعالیت هستند و قسمتی از فرآیند اجتماعی شدن دانش آموزان را پوشش می دهند. وجه تمایز سازمان دانش آموزی با دیگر تشکل ها انجام کارهای گروهی در آن است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز ضمن عرض تبریک این روز و عرض خدا قوت به مسئولین سازمان دانش آموزی گفت: تمامی تلاش های تک تک شما را در سازمان دانش آموزی می بینیم و قدردان آن هستیم.

اعتدادی در پایان از مدیر سازمان دانش آموزی خواست تا با برنامه ای هدفمند برای حضور پررنگ دانش آموزان در نماز جمعه تلاش کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار