31 هزار دانش‌آموز عضو پیشتاز در استان یزد فعالیت دارند

یزد (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان بیان داشت: سازمان دانش‌آموزی تشکیلاتی تربیتی‌اجتماعی برای آماده کردن دانش آموزان جهت حضور در عرصه‌های مختلف زندگی و پذیرش مسئولیت در آینده‌ای نه‌چندان دور دارد.

کد مطلب: ۹۱۴۲۸۰
لینک کوتاه کپی شد
31 هزار دانش‌آموز عضو پیشتاز در استان یزد فعالیت دارند

نشست خبری رئیس سازمان دانش‌آموزی استان با اصحاب رسانه ظهر امروز بمناسبت بیستمین سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی در اداره این مرکز برگزار شد.

در این نشست حسینعلی ملانوری، سازمان دانش‌آموزی را پلی میان مدرسه و جامعه عنوان کرد و بیان داشت: این سازمان بر پایه نقش تربیتی دانش‌آموزان بنا نهاده شده است.

ملانوری بیان داشت: در سال ۹۳ هفت هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز در زمره فعالیت‌های این سازمان در حال ایفا نقش بودند که با حمایت‌های مجموعه استان از این سازمان، در حال حاضر بالغ ‌بر ۳۱ هزار دانش‌آموز در این سازمان فعالیت دارند که شاهد رشد بسیار خوبی در کمیت این سازمان بوده‌ایم.

وی از رشد ۱۳ درصدی پوشش در این سازمان خبر داد و عنوان کرد: امیدواریم تا در سال‌های آینده شاهد رشد قابل توجهی در این زمینه باشیم.

این مقام مسئول، شعار این سازمان را همفکری همدلی و همراهی عنوان کرد و بیان داشت: سازمان دانش‌آموزی تشکیلاتی تربیتی‌اجتماعی برای آماده کردن دانش آموزان جهت حضور در عرصه‌های مختلف زندگی و پذیرش مسئولیت در آینده‌ای نه‌چندان دور دارد که این رویکرد مهم سبب شده تا زیرساخت‌های لازم برای جذب دانش‌آموزان در فعالیت‌های تعریف شده در این سازمان فراهم آید.

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان با اشاره به اینکه یزد در حوزه جذب و ساماندهی این سازمان جزء پنج استان برتر کشور شناخته شده است، تصریح کرد: همچنین در حوزه مهارت‌های تشکیلاتی دانش‌آموزان، استان یزد جزء پنج استان برتر در کشور شناخته شده است.

ملانوری با تأکید بر اینکه سازمان دانش‌آموزی تشکیلاتی تربیتی و اجتماعی برای آماده کردن دانش آموزان جهت حضور در عرصه‌های مختلف زندگی است، راه‌اندازی پارلمان مشورتی، مجمع خیرین دانش‌آموز و همچنین راه‌اندازی خبرگزاری دانش‌آموزی پانا ازجمله فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار