انتخاب اعضا هیئت رئیسه پارلمان مشورتی دانش‌آموزی بعنوان مشاوران استاندار یزد

یزد (پانا) - محمد علی طالبی از اعضا هیئت رئیسه پارلمان مشورتی دانش‌آموزی استان به عنوان مشاورین خود خبر داد و افزود: هر ماه یک جلسه با مشاوران خود که دانش‌آموزان هستند برقرار خواهد بود.

کد مطلب: ۹۱۴۲۶۵
لینک کوتاه کپی شد
انتخاب اعضا هیئت رئیسه پارلمان مشورتی دانش‌آموزی بعنوان مشاوران استاندار یزد

محمدعلی طالبی پیش از ظهر امروز در دیدار با پیشتازان منتخب و اعضا سازمان دانش‌آموزی استان که در سالن حمیدیا استانداری برگزار شد، ضمن عرض تبریک بیستمین سالگرد تأسیس سازمان دانش‌آموزی، گفت: اعتقاد بنده بر این است که تضمین آینده کشور مستلزم باورمندی به جایگاه امروز دانش‌آموزان است.

طالبی افزود: اگر خواستار آینده خوبی برای کشور هستیم، پایه‌گذاری توجه بیشتر به دانش‌آموزان مستلزم است و با توجه به جایگاه دانش‌آموزان آینده کشور سامان پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه نقش و اثربخشی دانش‌آموزان در تمامی فرآیندها و موضوعات کشور بایستی افزایش یابد، اذعان نمود: منظور ما از دانش‌آموز صرفاً به معنای این نیست که در مدرسه در راستای دروس رسمی خود اهتمام داشته باشد، بلکه منظور ما فراتر از تحصیل نیازمند دانش‌آموزانی است که نقش مؤثری در آینده جامعه بتوانند ایفا کنند که در حال حاضر بایستی برای ایفای چنین نقشی اندیشه‌ورزی و کارورزی صورت گیرد.

استاندار یزد در ادامه با بیان اینکه سازمان دانش‌آموزی در راستای ایفای نقش‌های اجتماعی خوش درخشیده است، از اعضا هیئت رئیسه پارلمان مشورتی دانش‌آموزی استان به عنوان مشاورین خود خبر داد و افزود: هر ماه یک جلسه با مشاوران خود که دانش‌آموزان هستند برقرار خواهد بود.

طالبی با اشاره به‌ضرورت فرصت تمرین در موضوعات مختلف به دانش‌آموزان، تصریح کرد: دانش‌آموزان امروزه بایستی به‌نوعی در راستای اثربخشی اجتماعی بیش‌ازپیش آمادگی داشته باشند؛ همچنین نظام تعلیم و تربیت کشورمان بایستی دانش‌آموزانی مشارکت‌جو، مطالبه گر و محاسبه‌گر را برای آینده کشور تربیت کند که اگر این ویژگی‌ها در دانش‌آموزان کشورمان وجود داشته باشد، می‌توان امیدوار بود که انسان‌های آینده در مسیر سازندگی جامعه خویش گام برمی‌دارند.

لازم به ذکر است در این دیدار دانش‌آموزان منتخب پیشتاز به ارائه نقطه نظرات خود در جهت پیشبرد اهداف آموزش و پرورش و آینده کشور پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار