سردار رحیمی: معلم و کارگر نماد رشد و توسعه جامعه هستند

تهران (پانا) - رئیس پلیس پایتخت، با تبریک هفته کارگر و معلم، گفت: همه مدیون قشر کارگر و معلم هستیم این دو قشر نماد رشد و توسعه جامعه هستند.

کد مطلب: ۹۱۴۲۴۲
لینک کوتاه کپی شد
سردار رحیمی: معلم و کارگر نماد رشد و توسعه جامعه هستند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت در دیدار با فولادوند مدیرکل و جمعی از مدیران و معلمان ایثارگر آموزش و پرورش شهر تهران، به مناسبت هفته کارگر و معلم، با اشاره به این مطلب که کشور مدیون هر دو قشر کارگر و معلم است، گفت: این دو قشر، نماد رشد و توسعه کشور و مبنای اصلی آبادنی جامعه هستند.

این مقام ارشد انتظامی، با تاکید بر این مطلب که معلمان مسیر رشد و کارگران مسیر توسعه و آبادانی را برای جامعه هموار می سازند، افزود: این دو قشر عظیم، دو بال رشد و توسعه و تعالی کشور هستند.

وی با اشاره به این که معلمان و کارگران اقشاری هستند که در بحث تولید امنیت بسیار اثر گذارند، اظهار داشت: قشر معلم، کارگر و پلیس، به عنوان متولی و مسئول امنیت باید بدانند که دشمن، امنیت، وحدت و اقتصاد ما را نشانه رفته است و ما می توانیم با همیاری و تعامل خوب با یکدیگر توطئه های دشمن را نقش بر آب کنیم.

رئیس پلیس پایتخت، تصریح کرد: ملت ما ملتی نجیب، غیور و بصیر است و توطئه های دشمنان در این چهل سال، با همت این غیور مردان بی نتیجه مانده است.

وی، سه قشر کارگر، معلم و نیروی انتظامی را از ارکان تاثیرگذارترین در تامین امنیت فرهنگ، اقتصادی و اجتماعی برشمرد و بیان داشت: باید در کنار یکدیگر در راه ایستادگی در برابر دشمن همراه باشیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پایان، ضمن آرزوی توفیق برای این دو قشر زحمتکش، خاطرنشان کرد: نماد رشد اقتصادی و فرهنگی کشور، معلمان و کارگران هستند.

گفتنی است در این مراسم ضمن امضای تفاهم نامه همکاری فی مابین نیروی انتظامی تهران بزرگ و آموزش و پرورش شهر تهران، تعدادی از معلمان ایثارگر مدارس شاهد آموزش و پرورش شهر تهران نیز تقدیر به عمل آمد.

شایان ذکر است فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران نیز از زحمات و فعالیت های انجام شده با مشارکت نیروی اننظامی تهران بزرگ تقدیر و تشکر نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار