مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی: کسی که قداست نظام تعلیم و تربیت را زیر سؤال برد معلم نیست

بیرجند(پانا) ـ مدیر کل آموزش و پرور خراسان جنوبی ضمن محکوم کردن حرکات ناشایست که زمینه ساز هجمه علیه آموزش و پرورش در فضای مجازی شد، گفت: هرکسی که با عملش قداست نظام تعلیم و تربیت را زیر سوال ببرد معلم نیست.

کد مطلب: ۹۱۴۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی: کسی که قداست نظام تعلیم و تربیت را زیر سؤال برد معلم نیست

محمد علی واقعی صبح امروز در شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ضمن تأکید بر شاداب سازی مدارس با رعایت شئونات اسلامی، اظهار کرد: مدارس مهم ترین نهادهاى اجتماعى، تربیتى ،آموزشى و اصلى ترین رکن تعلیم و تربیت هستند.

او،تصریح کرد: معلمین و کادر آموزشی مدارس به منظور تربیـت صـحیح دانش آموزان در ابعاد دینى، اخلاقى، علمى، آموزشى، اجتماعى و کشف استعدادها و هدایت رشـد متـوازن روحـى و معنـوى وجسمانى آنان باید سند تحول بنیادین و زیر نظام های آن را در تمامی ابعاد آموزشی و پرورشی و در دوره هاى مختلف تحصیلى اجرا نمایند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، از آموزش و پرورش به عنوان فعالیتى مداوم، جامع ، براى رشد و تعالى انسان، غناى فرهنگ و تکامل جامعه یاد کرد و ادامه داد: یکی از روش های تعمیق ارزش ها و تعلیم علوم اجرای طرح مدرسه محوری است.

واقعی، با بیان این که غنی سازی روابط انسانی در مدارس از مدیر شروع می شود، ابراز داشت: مدیر و رهبر آموزشى بایـد بـه ارزش شخصیت دیگران اعتقاد داشته باشد و به خواسته ها و احساسات معقول آنها احترام بگذارد و بداند زندگى و کـار بـا هـم آمیخته اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار