اولین جلسه طرح ساماندهی لباس فرم مدارس استان خراسان شمالی برگزارشد

بجنورد (پانا) -با حضور مدیر کل آموزش وپرورش ،رئیس سازمان دانش‌آموزی، رئیس اتحادیه پوشاک،،نماینده سازمان صمت و جمعی از تولیدی های پوشاک اولین جلسه هماهنگی تهیه و تولید لباس فرم مدارس برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۱۴۲۲۸
لینک کوتاه کپی شد
اولین جلسه طرح ساماندهی  لباس فرم مدارس  استان  خراسان شمالی برگزارشد

مدیر کل آموزش وپروش ضمن تشریح برنامه‌ها گفت: « انتظار می‌رودسازمان صمت، اداره اصناف و اتحادیه لباس پوشاک در حوزه نظارت برتهیه و تولید لباس فرم همکاری‌های لازم را با سازمان دانش آموزی داشته باشند.»

عباس سعیدی ضمن اشاره به تاثیر این کمیته بر یکسان شدن قیمت لباس ها اظهار کرد: نماینده صنعت و معدن در خصوص قیمت گزاری لباس فرم مدارس اقدامات لازم را انجام می دهد که قیمت ها به صورت یکسان باشد و سوء استفاده ای در این زمینه اتفاق نیفتد.

مدیر کل آموزش وپرورش درادامه افزود : استفاده از ظرفیت استان، تولید و توزیع به موقع فرم لباس مدارس و کاهش قیمت تمام شده فرم لباس مدارس از مهمترین اهداف کمیته ساماندهی است واز این پس متولی این امر سازمان دانش آموزی است.

در ادامه مجید مصباح ضمن تشریح کامل دستورالعمل وشیوه نامه ارسالی لباس فرم مدارس انتظارات سازمان از نهادهای ذیربط را عنوان کرد و گفت: « همه دراین جلسه جمع شدیم تا از ظرفیتهای دستگاههای مختلف استفاده نماییم و تمامی این اقدامات و هماهنگی‌ها نهایتا به نفع دانش آموزان و اولیا منجر گردد.»

رییس اتحادیه پوشاک افزود: «اتحادیه با تمام توان و بدون چشم داشت در اختیار سازمان دانش آموزی بوده وطبق زمانبندی‌های موجود اقدامات مربوطه را انجام خواهند داد.»

مدیر سازمان دانش آموزی استان گفت: ساماندهی لباس فرم مدارس در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف متناسب با قابلیت ها و ظرفیت های نظام تعلیم و تربیت ضروری است.

وی افزود: در نظر گرفتن فاکتورهایی از قبیل روانشناسی رنگ، راحتی لباس، سن، جنسیت دانش آموزان ، کیفیت پارچه و حساسیت های پوستی در این کمیته مورد نظر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار