۵ واحد صنعتی تولید شیرآلات در اردبیل راه‌اندازی می‌شود

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان امسال ۵ واحد صنعتی تولید شیرآلات در اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

کد مطلب: ۹۱۴۱۸۷
لینک کوتاه کپی شد
۵ واحد صنعتی تولید شیرآلات در اردبیل راه‌اندازی می‌شود

اکبر بهنام‌جو در آیین آغاز عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید شیرآلات بهداشتی و لوازم پلاستیکی ساختمانی و سینک ظرفشویی پردیسان در شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان امسال 5 واحد صنعتی تولید شیرآلات در اردبیل راه‌اندازی می‌شود .

او افزود: در بحث تولید شیرآلات اقدام‌های بسیار خوبی در استان انجام گرفته که علاوه بر شیرآلات قهرمان که در سال 96 افتتاح شد، از اوایل سال گذشته نیز عملیات اجرایی 4 واحد تولیدی شیرآلات در گرمی آغاز شد که امسال به بهره‌برداری می‌رسد

استاندار اردبیل تصریح کرد: امروز هم با شروع عملیات اجرایی شیرآلات پردیسان که به گفته سرمایه‌گذار این کارخانه با اشتغالزایی 110 تا 150 نفر تا پایان امسال تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید، تعداد واحدهای تولیدی شیرآلات استان به 6 واحد خواهد رسید .

بهنام‌جو گفت: اینواحد تولید شیرآلات از برندهای مطرح تولید شیرآلات کشور است و حمایت از واحدهای تولیدی موفق و مطرح کشوری که اندوخته ارزشمندی از موفقیت دارند برای مدیران استان واجب است .

سرمایه‌گذار این طرح نیز با قدردانی از حمایت‌ها و تلاش‌های مدیران استانیاظهار کرد : برای اجرای این واحد تولیدی چهار میلیارد تومان به عنوان آورده شخصی و چهار میلیارد تومان تسهیلات بانکی سرمایه‌گذاری می‌شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار