مدیر کل آموزش و پرورش اصفهان:نورانیت و عظمت کار معلم نباید دستخوش احساسات و هیجانات قرار گیرد

اصفهان (پانا) - جلسه کمیته راهبری شورای عالی آموزش و پرورش در محل دفتر مدیرکل آموزش و پرورش استان تشکیل گردید.

کد مطلب: ۹۱۴۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش اصفهان:نورانیت و عظمت کار معلم نباید دستخوش احساسات و هیجانات قرار گیرد

در بیست و یکمین روز از اردیبهشت ماه 1398 کمیته راهبری شورای عالی آموزش و پرورش در دفتر مدیرکل آموزش و پرورش تشکیل گردید که در این جلسه 6 نفر از منتخبین استانی انتخابات اخیر شورای عالی حضور داشتند .

در ابتدای جلسه ناظم زاده معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان به دستور کار جلسه و معرفی افراد پرداخت و مطالبی در خصوص اهمیت جایگاه شورای عالی آموزش و پرورش و اثرگذاری ویژه آن در تصمیمات متخذه در وزارت آموزش و پرورش را ارائه نمود ، سپس آقایان متقی ، نیکخواه ، عالی محمدی ، مومنی ، گودرزی و خانم منصورزاده افراد برگزیده استان اصفهان در انتخابات این شورا گزارشی از روز انتخابات نهایی در تهران و از همدلی بین اعضای گروه و توانمندی آنان که در نهایت منجر به انتخاب آقای حبیب اله گودرزی به عنوان یکی از سه برگزیده کشوری گردید ارائه نمودند .

سپس مدیر کل آموزش و پرورش استان ضمن خوش آمد گویی به آنان و تشکر از حضورشان در این جلسه اظهار داشت : نظرسنجی ها و پیمایش ها نشان می دهد معلمین بیشترین اعتماد را در جامعه دارا می باشند و به این واسطه عده ای درصدد نگران نمودن مردم در موضوع تعلیم و تربیت هستند و عظمت و نورانیت کار معلمین را دست خوش احساسات و هیجانات قرار داده اند .

محمد اعتدادی در ادامه افزود : در شرایط کنونی و حساس کشور مهمترین مطالبه از رسانه های عمومی و خبری تزریق آرامش در جامعه به ویژه در حوزه آموزش و پرورش کشور می باشد .

وی در ادامه گفت : بسیار خوشحالم که در اولین روز کاری هفته درخدمت دوستان بسیار خوب و معلمان توانمندمان هستم ؛ وی همچنین گفت : با توجه به اینکه هنوز در نزدیکی ایام بزرگداشت مقام معلم هستیم ، یاد و خاطره علامه شهید آیت الله مرتضی مطهری و 330 شهید معلم استان اصفهان را گرامی می داریم .

مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه از حضور اعضای پیشکسوت حاضر در جلسه که در زمان اشتغال در پست های اداری و آموزشی از افراد توانمند بودند تشکر نمود و اظهار امیدواری نمود که آموزش و پرورش هم چنان از اندیشه های آموزش و پرورش آنان بهره مند گردد .

وی در ادامه گزارشی از وضعیت آموزش و پرورش استان در خصوص پرداخت مطالبات فرهنگیان، وضعیت نیروی انسانی و ... ارائه نمود که در این راستا از همکاری و پیگیری استاندار اصفهان تشکر نمود ، همچنین از نگاه خوب شهردار و شورای شهر اصفهان که امسال برای دومین سال متوالی نسبت به تجلیل تعدادی از معلمان نمونه شهر اصفهان اقدام نمود سپاسگزاری کرد .

مدیرکل همچنین اشاره ای به هجمه های اخیر علیه آموزش و پرورش نمود و اظهار داشت با توجه به این که در کشور حدود 110 هزار آموزشگاه و بیش از 600 هزار کلاس درس وجود دارد ؛ می خواهم عرض کنم حداقل در استان اصفهان در سال تحصیلی جاری بیش از دو هزار نشست تخصصی نماز با دانش آموزان و اولیای آنان برگزار شده که مورد تقدیر نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه اصفهان و همچنین ستاد اقامه نماز کشور قرار گرفته است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار