اعلام نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز در جام "بانوی قدسیان"

اصفهان (پانا) - مسابقات تنیس روی میز بانوان در جام بانوی قدسیان از سوی معاونت ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و با همکاری هیأت تنیس روی میز استان اصفهان در خانه تنیس روی میز برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۴۱۷۲
لینک کوتاه کپی شد
اعلام نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز در جام "بانوی قدسیان"

این مسابقات با استقبال پر شور ورزشکاران مواجه شد که پس از رقابتی سخت بین 40 ورزشکار، نفرات برتر مشخص و به آنها مدال، حکم و جوایز اهدا شد.
منصوره رضایی دبیر هیأت تنیس روی میز استان اصفهان در خصوص برگزاری این مسابقات اظهار داشت: این مسابقات در رده سنی آزاد ثبت نام شد که کوچکترین رده سنی 12 سال و بزرگترین آن حدوداً 60 سال بود.
وی ادامه داد: کل دیدارهای تنیس روی میز در یک روز و به صورت دوره ای حذفی برگزار شد که شرکت کنندگان در 13 جدول سه نفره به رقابت پرداختند که از هر جدول دو نفر به مرحله حذفی راه پیدا کردند و نفرات برتر مشخص شدند.
دبیر هیأت تنیس روی میز استان اصفهان گفت: خداراشکر همکاری بسیار خوبی بین معاونت ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و هیأت تنیس روی میز استان اصفهان صورت گرفت و ما توانستیم برای سومین سال پیاپی در جشنواره بانوی قدسیان حضور داشته باشیم.
حبیب اله ناظریان معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان نیز در خصوص این مسابقات اظهار داشت: اهمیت دادن به ورزش بانوان جزو دستور کار ما قرار دارد و باید به این قشر از جامعه توجه ویژه داشته باشیم و از طرفی دیگر رشته تنیس روی میز یکی از ورزش های پر طرفدار در کشور به شمار می رود که مسابقات آن با هیجان بسیار زیادی برگزار می شود.
وی ادامه داد: امسال نیز توانستیم این رشته ورزشی را در قالب جام بانوی قدسیان برگزار کنیم که خوشبختانه با استقبال خوبی روبرو شد که از نکات مثبت این ورزش می توان به محدودیت نداشتن سنی آن اشاره کرد چراکه در بسیاری از ورزشها یک انسان تا سن خاصی می تواند بازی کند اما در تنیس روی میز شاهد هستیم که افراد مسن نیز می توانند به راحتی به رقابت بپردازند.
ناظریان خاطرنشان کرد: هدف ما ایجاد نشاط و سلامتی در بین افراد جامعه است و خداراشکر می کنیم که تاکنون توانسته ایم به اهدافمان دست پیدا کنیم و قطعاً ادامه این مسیر را نیز با قدرت پیش خواهیم رفت.
گفتنی است؛ مسابقات تنیس روی میز در جام "بانوی قدسیان" با اعلام نتایج نفرات برتر شامل تینا اسماعیلی و مهرالسادات موسوی مقام سوم مشترک، حنانه امیدی مقام دوم و دینا فرمانی مقام اول به پایان رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار