مسئول سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش ناحیه یک ری : سازمان دانش‌آموزی نقش موثری در رشد اجتماعی دانش‌آموزان دارد

شهرری (پانا)- مسئول سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش ناحیه یک ری با اشاره به نقش سازمان دانش‌آموزی در رشد اجتماعی بچه‌ها بیان کرد: سازمان دانش آموزی نقش تسهیل کننده در تحقق اهداف تربیتی آموزش و پرورش دارد.

کد مطلب: ۹۱۴۱۴۱
لینک کوتاه کپی شد
مسئول سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش ناحیه یک ری :  سازمان دانش‌آموزی نقش موثری در رشد اجتماعی دانش‌آموزان دارد

افسانه شهبازی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پانا شهرستانهای استان تهران، ضمن تبریک روز سازمان دانش‌آموزی اظهار داشت: از وظایف مهم ما در این سازمان برنامه‌ریزی برای استفاده مفید از اوقات فراغت دانش‌آموزان و آماده‌سازی آن‌ها برای پذیرش مسئولیتهای فردی و اجتماعی در آینده است.

او با اشاره به اهمیت جذب دانش‌آموزان در این سازمان افزود: دررابطه بامجلس دانش‌آموزی و خبرگزاری پانا سعی ما بر این هست که با جذب و آموزش دانش‌آموزان آن‌ها را برای فعالیت‌های مفید اجتماعی مهیا کنیم و مشارکت فعال اعضا درهمه عرصه‌های فعالیت سازمان، بهره برداری مناسب و درست از ظرفیتهای موجود از اهداف ما در این جایگاه است.

شهبازی با اشاره به نقش برگزاری اردوهای نظام‌مند و هدفدار در تربیت مهارتی و در راستای تربیت اجتماعی دانش‌آموزان تصریح کرد: این سازمان از طریق مشارکت دادن دانش‌آموزان در فعالیتهای مختلف اجتماعی شهروندانی فعال و پویا و در عین حال مطیع قانون در جامعه تربیت می‌کند.

مسئول سازمان دانش‌آموزی ناحیه یک ری ادامه داد: دانش آموزان تشکیلاتی در مدارس نقش مهمی در مدیریت فرهنگی فعالیت های مدارس دارند به گونه ای که آنان در عرصه های مختلف هویتی، معرفتی و مهارتی با همراهی و نظارت مربیان و یاور مربیان تشکیلاتی انجام وظیفه می‌کنند.

شهبازی با آرزوی موفقیت برای همه همکاران شاغل در این سازمان که با همفکری، همدلی و همکاری گام‌هایی جهت رسیدن به اهداف والای آموزشی و پرورشی برمی‌دارند گفت: پیروزی، پرشی دارد به بلندای آسمان که همواره دل‌ها را شاد و لحظه‌ها را ماندگار می‌سازد.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار