برگزاری آئین ترتیل ‌خوانی قرآن کریم در آستان مقدس عبدالعظیم حسنی(ع)

شهرری (پانا)- مسئول روابط عمومی آستان مقدس عبدالعظیم حسنی(ع)از برگزاری مراسم ترتیل‌خوانی قرآن کریم به مناسبت ماه مبارک رمضان ، با حضور گسترده اقشار مختلف مردم شهرری، زائران و مجاوران خبرداد.

کد مطلب: ۹۱۴۱۲۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آئین ترتیل ‌خوانی قرآن کریم در آستان مقدس عبدالعظیم حسنی(ع)

محمد بیگی افزود: این ویژه برنامه با حضور قاریان ممتاز و بین المللی کشورمان، در طول ماه مبارک رمضان هر روز بعد از نماز جماعت ظهر و عصر و همچنین روز های جمعه از ساعت ۹صبح در مصلای بزرگ آستان مقدس برگزار می‌گردد.

او همچنین با اشاره به دیگر برنامه‌های ویژه این ماه گفت: از اول تا پایان این ماه نورانی مسابقه فرهنگی دعای جوشن کبیربرگزار و به شرکت‌کنندگان در این مسابقه به قید قرعه هدایای متبرکی اهدا می‌گردد.

بیگی تصریح کرد: به همت اداره کل برنامه‌های فرهنگی و آموزشی آستان مقدّس نشست آموزشی باعنوان مفاهیم کاربردی قرآن کریم در خانواده ویژه بانوان با سخنرانی عباسی در طول ماه مبارک رمضان از تاریخ بیست و دوم اردیبهشت ، واقع در ضلع جنوبی آستان مقدّس برگزار خواهد شد.

مسئول روابط عمومی آستان با اشاره به برگزاری آئین معنوی اعتکاف ویژه برادران در این ماه تصریح کرد: این مراسم با حضور سخنرانان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السّلام همراه با برنامه‌های متنوع مذهبی در تاریخ دهم الی دوازدهم خرداد جاری در مسجد جامع آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السّلام برگزار خواهد شد.

بیگی افزود: به دستور تولیت حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع)، مبنی بر برپایی سفره افطار برای زائران و مجاوران این بارگاه ملکوتی طبق سنوات گذشته امسال نیز سفره احسان حضرت سیدالکریم(ع) برای پذیرایی از زائران و مجاوران این بارگاه ملکوتی مهیا است.

/خبرنگار: نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار