اکران ۱۲۰۰ مترمربع تبلیغات شهری با شعار «همه میهمان خدائیم»

قم (پانا) - مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از اکران ۱۲۰۰ مترمربع تبلیغات شهری با شعار «همه میهمان خدائیم» در ماه مبارک رمضان خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۴۱۱۸
لینک کوتاه کپی شد
اکران ۱۲۰۰ مترمربع تبلیغات شهری با شعار «همه میهمان خدائیم»

مهدی کلانترزاده با اشاره به اقدامات تبلیغی و ترویجی شهرداری قم اظهار کرد: همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، شهرداری تبلیغات یکپارچه شهری در شهر اکران کرده است.

وی از اکران ۱۲۰۰ مترمربع بنر تبلیغات شهری در ایام ماه مبارک رمضان در سطح شهر خبر داد و افزود: این بنرها با شعار «#همه_میهمان_خدائیم» بر روی سازه‌های عرشه پل، پرتابل، بیلبورد و استرابورد اکران شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با بیان اینکه در این بنرهای تبلیغات شهری فرازهایی از دعاهای ماه مبارک رمضان و مباحث اخلاقی برداشت شده از این دعاها به نمایش درآمده است، تصریح کرد: آموزه‌هایی چون انس با قرآن، تدبر در آیات، ذکر و یاد خدا، دعا و نیایش، کمک به همنوعان، دستگیری از یتیمان، مهربانی، صبر، نشاط معنوی، سبک زندگی خدایی و معطر به اهل‌بیت علیهم‌السلام، یادآوری روز قیامت، خودسازی، توجه به همسایگان، پذیرایی‌های ساده از روزه‌داران و بسیاری از درس‌های دیگر را که می توان از ماه میهمانی خدا فرا گرفت در این تبلیغات مورد توجه قرار گرفته است.

کلانترزاده گفت: در این بنرها شعائر اسلامی و مباحث اخلاقی همچون صبر، قرائت قرآن، خوشرویی، خوش‌اخلاقی و غیره به مردم یادآور شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار