مردم آذربایجان غربی 28 میلیارد ریال به سیل زدگان کمک کردند

ارومیه(پانا)- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: مردم نیکوکار این استان برای کمک به سیل ‌زدگان در نقاط مختلف کشور تاکنون 28 میلیارد ریال کمک کردند.

کد مطلب: ۹۱۴۱۰۴
لینک کوتاه کپی شد
مردم آذربایجان غربی 28 میلیارد ریال به سیل زدگان کمک کردند

عزیز سهندی افزود: از این میزان کمک های جمع آوری شده 9 میلیارد ریال به صورت نقدی و 19 میلیارد ریال نیز غیرنقدی است.


وی اضافه کرد: این کمک ها توسط 300 امدادگر این نهاد در بیش از 93 پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد امام خمینی (ره)، دفاتر این نهاد حمایتی و مراکز نیکوکاری مساجد که در سطح آذربایجان غربی دایر است، جمع آوری شده است.


سهندی اظهار داشت: تاکنون 6 کاروان از کمک‌های مردمی برای سیل زدگان به مناطق سیل زده ارسال شده که از این تعداد سه کاروان به سیل زدگان استان گلستان و سه کاروان نیز به لرستان ارسال شده است.


وی بیان کرد: محموله دیگر کمک های مردمی کمیته امداد امام (ره) آذربایجان غربی نیز برای کمک‌رسانی به سیل زدگان به زودی ارسال می شود.


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی ادامه داد: در حال حاضر مردم سیل زده کشور بیشتر به مواد خوراکی، پتو، پوشاک نو، لوازم بهداشتی و آب معدنی نیاز دارند و پایگاه های کمیته امداد در شهرهای مختلف استان همچنان آماده دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی مردم خیر و نیکوکار به سیل زدگان کشور هستند.


سهندی اضافه کرد: سامانه مبتنی بر تلفن همراه #99*8877* برای دریافت کمک های مردمی به سیل زدگان راه اندازی شده است و مردم خیّر آذربایجان غربی می توانند از طریق این سامانه در کمک به مردم سیل زده کشور سهیم باشند.


وی یادآور شد: علاوه بر این سامانه، مردم نیکوکار آذربایجان غربی می ‌توانند برای سهولت در پرداخت کمک‌های نقدی از طریق واریز مبلغ خود به شماره حساب 3333 یا شماره کارت 6037997950030339 نزد بانک ملی اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار